doi amici :)


In statia de bus Piata Spaniei ii vad pe cateii astia doi aproape zilnic, ies din curtea cu gard gri care se vede in spatele lor si stau pe trotuar, cersind mangaieri de la oamenii care trec. Cum fac ei asta ? Simplu, se uita la tine de la mare distanta, dand din coada si avand o privire galesa :). Uneori cobor acolo, avand treburi in zona, altfel ii vad doar in trecere, din mers. Dar cand cobor ma bucur de cele cateva minute cat pot sa stau cu ei si sa-i mangai pe rand, ca de obicei am o mana ocupata ; si ei au rabdare sa-i vina randul fiecaruia la alintat, fara sa se gelozeasca intre ei deloc. Am mai observat ca-i mai „santajeaza” si pe altii, deseori e cel putin o persoana care, daca tot sta sa astepte autobuzul, isi face de lucru cu ei in acest rastimp 🙂 . Sunt cu cercelus la ureche dar nu-s ai nimanui, sunt curati si hraniti si au curtea lor, cum am mai spus. Adica e bine.

Mai au insa o bucurie cei doi, una mai aiurea : daca nu e nimeni de care sa se lipeasca, de plictiseala sau din distractie se reped la masini, mai exact la rotile din fata din ce am bagat de seama… ceea ce nu e tocmai ok. Altfel, cu bipezi pe langa ei, nici nu se misca de pe trotuar. Vesnic nedespartiti, asa ii stiu.

De unde am conchis eu ca pentru ca un caine sa fie linistit are nevoie sa fie mangaiat de oameni, non-stop. Si din ce mai stiu, daca ai putea sa petreci ORE IN SIR dezmierdand un caine, el asa ar sta fare sa dea semne ca s-ar fi plictisit. Ceea ce nu e valabil si pentru pisici :D.

In poza a doua erau lipiti de mine si i-am imortalizat asa – iar cand le spun ca trebuie sa plec, imi mai arunca o privire calda si se duc in treaba lor…. pana la proxima intalnire, care sigur va fi curand. Stiu si ei, stiu si eu si profitam de aceste mici bucurii, din mers 😉

Image

Image

2 gânduri despre “doi amici :)

Lasă un comentariu