o zi, dar ce zi…


Ieri am vazut la Paprika tv emisiunea cu „cei doi italieni de bun gust”, care s-au preumblat in acest episod prin niste orasele de pe coasta Amalfi… si mi-am amintit de vecinatati, adica de Capri. Ca si in alte orase, o zi si in Capri in vara lui 2009, cu pozele de rigoare – o parte, ca mai am unele nu stiu pe unde stocate. Dor de vara, dor de vremuri si de oameni…🙂

Inainte de pozele mele e de vazut si filmuletul asta, in care se arata ordinea lucrurilor pe acolo :      http://youtu.be/Dy7FU-wfc9k

Imageun vapor de croaziera, in port la Napoli. L-am admirat doar, noi asteptam altceva.

ImageGhida noastra, cu „stindardul” ridicat ca s-o vedem de departe

Imagepe chei, dupa acostare

Image

Imageturul insulei, cu apa care incepea sa aiba nuante

Image

Image

Image

Image

Image

Image

vecini de calatorie, dar ei localnici, nu ca noi…

100_1187  vedere spre tarm

100_1188 prin oras

100_1196 vila unde a locuit autorul

100_1203 vedere de la Ana Capri, capitala insulei

100_1221 colt de rai , cu ciclade care faceau un zgomot asurzitor. Ca si in Creta, asta-vara, e Mediterana lor de fapt. Chinuitor mai era…😆

100_1225 o afacere locala

100_1227 plaja, pietroasa si foarte aglomerata. Oricum nu aveam timp, am intrat in apa doar la mal… cu greu

IMG_4865 aici e de la plecarea spre. Trebuie observata placa electronica de sub reclama Pioneer: acolo se vede ora si temperatura aferenta, ca sa fie clar ce inseamna Italia in august😀

IMG_4922 un flash de pe vaporasul de tur insula

IMG_4930 Alexandra, eu, altii…

Daca mai gasesc, mai adaug poze candva.

3 gânduri despre “o zi, dar ce zi…

    • Prima oara atunci am iesit din tara, in 2009, adica foarte tarziu. Bine si asa, decat deloc. Ma bucur de orice coltisor, cand apuc sa ies, si respir cu toti plamanii aerul local.
      Multumesc pentru muzica, n-o stiam. Cartea am citit-o demult, dar nu are mare legatura cu locul, e doar scrisa acolo parca.

      Capri e un alt loc unde zici ca ai murit si ai ajuns in Rai. Faci abstractie de aglomeratie, ca asta e…

      Nici nu e atat de greu de ajuns acolo, de fapt. Din nici un punct de vedere ! Trebuie doar cautata oferta potrivita si restul se leaga de la sine.

Lasă un răspuns

