amestecate…


‎- În fața mea un elefant, în spatele meu, un leu. Mie nu mi-e frică !
– Nu crezi că ai o vârstă la care nu se mai potrivește să te dai în carusel ?

– Bunico, bunico…
– Da, nepoțel drag!
– Îmi arăți și mie piciorul pe care zice tata ca îl ai în groapă?

Soţul şi soţia se ceartă. Soţia:
– Dacă o să mă enervezi, o să mă duc la cursurile de pregătire: „Cum să devii scorpie” !
Soţul:
– Ca… PROFESOARĂ ???

– Alooo… iubito, în ce ești acum îmbrăcată?
– Doar într-o pereche de chiloței roz.
– Wow !… vreau mai multe detalii…
– 80% bumbac, 20% poliester.

Dacă prietenele au uitat de tine, pune-ți status pe Facebook: „M-am îndrăgostit de soțul prietenei mele !”

 

O femeie apreciază compania unui bărbat, mai ales dacă acel bărbat este proprietarul companiei.

 

Cândva, la uzina ”23 August”. Maistrul se duce la muncitorul fruntaș Gică și îi spune:           – Măi Gică, tu faci treabă bună aici când apeși din timp în timp butonul mașinii din dreapta. Dar noi ne-am gândit că ai putea, uite, să tragi și de maneta asta de la utilajul pe care ți-l aducem în stânga, ca să fii mai eficient și să contribui la îndeplinirea planului la timp ! Vrei?                                                                                                                                                                      – Sigur dom” maistru, se poate. Apăs cu dreapta și trag cu stânga.                                           După câteva zile iar vine maistrul la Gică :                                                                                               – Nea Gică, ești de nota 10, așa muncitor ca matale mai rar ! Dar ce zici, dacă îți aducem un agregat aici în față, crezi că ai putea să dai cu fruntea o dată la 10 minute pe clapa asta ? Ți se pare cumva prea greu ?                                                                                                                              – Nu maistre, cum să-mi fie greu ? Adu agregatul, că apăs cu dreapta, trag cu stânga și dau cu fruntea, nu-i problemă.                                                                                                                        Mai trece o săptămână și iar vine maistrul la Gică :                                                                              – Bre nea Gică, ești un element de milioane, ai văzut că ești la loc de cinste la gazeta de perete și toți colegii te invidiază ? Faci cinste secției noastre și ne-am gândit să te avansăm. Uite, om vrednic cum te știm o să aducem o presă aici în spatele tău, ca să apeși pe pedala asta când se aprinde beculețul de atenționare ; ce zici, ți se pare prea greu ? Că asta ne-ar ajuta să depășim planul și asta chiar înainte de termen !                                                                  La care Gică:                                                                                                                                                      – Șefule, adu și presa: apăs cu dreapta, trag cu stânga  dau cu fruntea în față și apăs pedala din spate…. Auzi, dar n-ar fi bine să-mi băgați și o mătură în fund ? Că în felul ăsta pot să mătur și șpanul din când în când !

– Știi, eu niciodată nu mi-am înşelat soţul…
– Te lauzi sau te plângi ?

Între prietene:
– Pentru vârsta lui, soţul tău face impresia unui bărbat viguros.
– Pentru vârsta lui poate,  dar nu pentru a mea.

Vând colecţie de dicţionare şi enciclopedii. M-am însurat recent şi nevastă-mea le ştie pe  toate!

Doctor, 40 de ani, doresc să cunosc o femeie de o reală frumuseţe interioară.
Trimiteţi vă rog radiografia la Dr. Popa.

Inscripţie pe tricoul unui motociclist: „Dacă vezi acest mesaj  înseamnă că gagica mea a căzut de pe motocicletă !”

La un recensământ.

– Numele dumneavoastra?

– Adam.
– Numele soției ?
– Eva.
– Incredibilă coincidență! Din întâmplare, e și un șarpe aici?!
– Sigur ca da… Mamă soacră, te caută cineva !

 

– A fost îngrozitor, mamă, se plânge Alinuţa. A trebuit să-mi schimb de patru ori locul la cinematograf.
– S-a legat vreun bărbat de tine ?!
– Până la urmă, da…

8 gânduri despre “amestecate…

  1. Variantă… agricolă pentru Gică
    CAP-u’ „Lumina Apusului” angajează pe un tip care cică raţionalizează mişcările agricultorului pentru a asigura o eficienţă maximă.
    Ăsta stătea toată ziua pe marginea tarlalei şi studia munca agricultorilor. Fiind perioada recoltării fânului, la un moment dat îl cheamă pe… hai să fie tot Gică. Vine Gică cu pălăria-n mână la dom’ raţionalizator şi ăsta-i zice:
    – Bre nea Gică, dumneata când coseşti dai odată cu coasa după care faci un pas înainte. Este?
    – Este domnu’.
    – Păi ce-ai zice dumneata dacă ţi-aş lega o greblă la spate, ca odată cu pasu’nainte să strângi şi fânu’ din urmă?
    Zis şi făcut, treaba mergea.
    Trec câteva zile şi dom’ raţionalizator îl cheamă iar pe Gică. Ăsta, când aude, aruncă coasa, grebla şi o rupe la fugă.
    După ceva vreme, în sfârşit, cei doi se întâlnesc.
    – Ce-a fot faza aia, de ce-ai fugit nea Gică?
    – Păi, răspunde Gică, matale ai fi fost în stare să-mi atârni ş’un felinar de p… să cosesc şi noaptea!

    • Ba poți, de fapt nici eu nu ratez ocazia când se ivește (de obicei mai la distanță de aici sunt carusele adevărate și adulților nu le e jenă, la noi e mai delicat totul… ) Eh🙂

    • Le-am primit pe mail și am ales ce mi s-a părut mai amuzant, nu am avut alt criteriu🙂 Pe cel cu Gică l-am auzit la cineva de curând, vorbeam de câte poate să facă nu știu care imprimantă și și-a adus aminte de bancul cu pricina😀

Lasă un răspuns

