pauza…


… precede mereu noile actiuni de succes. Asa ca o sa plec in vacanta, deocamdata : intai undeva mai aproape, dupa aceea la o oarecare distanta. Apoi, daca ma intorc teafara din drumurile astea (lungi) 😀 , vin cu impresii de calatorie. Dupa care imi schimb stilul de viata, asa mi-am propus : alt fel de a ma alimenta, pentru inceput, si anume unul mai sanatos. Imi schimb si atitudinea fata de lume, in sensul ca o sa devin mai ingaduitoare (am inceput deja, cred) si mai inteleapta. Si mai schimb si alte chestii la mine, sper. Dupa care imi reorganizez mediul, acasa si nu numai, cu schimbari drastice pe alocuri : scot definitiv din preajma mea obiecte si le inlocuiesc cu altele… sau las locuri libere. Iar la finalul „reformei”, poate adopt un animal, nu unul oarecare, ci am in vedere pe „cineva” anume… dar asta nu pot sa promit, ca e decizie dificila 🙄

Deocamdata, nu de maine dar de joi incolo o sa fiu absenta la citit de postari si cu atat mai mult la postari personale. Bine, aici oricum nu excelez… dar dupa vacanta cred ca modific ceva si in sensul asta, o sa reevaluez tot ce ma inconjoara 🙂 .

Asa ca va doresc sa va regasesc pe toti sanatosi, voiosi, neaparat si voi intorsi din concedii, pentru ca pe racoare, la final de august sau in septembrie, sa incepem impreuna un nou sezon de bloggereala, cu drag si spor, intr-o companie placuta de oameni compatibili ce suntem, unii cu altii. 🙂 Pe curand si sa va /ne fie bine tuturor 🙂

Si un cantec din vremurile cand oamenii erau mai sanatosi la suflet 😉

12 gânduri despre “pauza…

  1. Concediaza tot ce ai adunat in mod inutil, elibereaza-te si nu-ti propune…NIMIC. Lasa Existenta sa se manifeste prin tine. Ea stie cu adevarat nevoile tale, tu fi doar pe receptie relaxata…ATAT!
    Este o…parere.

  2. Mirela, ai să-mi lipseşti. Nu ridica din sprinceană, fiindcă ştiu că mi-am înghiţit limba în ultima vreme dar te-am citit peste tot pe unde am „umblat” 🙂 Mă regăsesc în unele dintre punctele din planul tău de „reorganizare” şi vreau să împărtăşim „metodele” de atingere a „target-elor” 🙂 Vacanţă placută! ❤

Lasă un răspuns

