avanpremiera…


… la vacanta. O fata desteapta si buna mi-a recomandat un site, e atat de frumos ca nu ma pot abtine sa nu-l dau mai departe. Asta dupa ce mi-am soptit in sinea mea ca anul asta trebuie sa ajung neaparat in Delta unde, spre rusinea mea, n-am avut curiozitatea sa calatoresc inca. Pana atunci insa ma pun la curent cu ce voi gasi acolo, dupa cum se vede in continuare…. magnific ! 🙂

http://www.chettusia.com/ro

Si un clip, de starnire a ideilor 😀

18 gânduri despre “avanpremiera…

    • Cat de departe sa fie ca sa nu poti ajunge acolo macar in jumatate de zi ? Ma gandesc sa o „atac” cat mai curand, ca treptat ma lasa energiile si elanurile, devin comoda si acolo macar o data-n viata trebuie colindat. Adica vin turisti de la mii de km sa o vada si noi aici nu ?

  1. Eram sigură că-ți va plăcea Delta, fată dragă! Și tare mă mai bucur… Cred că e greu până ajungi prima dată acolo… mai apoi te prinde fără drept de apel dacă-ți e dragă Natura… 🙂

  2. Pingback: de asta-vara. Delta. | prin preajmă

Lasă un răspuns

