anti-ger


La inceputul iernii am gasit in grila UPC un post nou, pe canalul 20, numit Fireplace, adica locul cu foc, in traducere simpla. In traducere oficiala, semineu sau camin (de foc)Si am stat pret de cateva minute uitandu-ma si asteptand sa se intample ceva…. numai ca acolo asta e tot ce se vede : un foc arzand, 24 din 24 si 7 zile pe saptamana. Adica e un semineu mare cat ecranul la care privesti si asculti cum troznesc lemnele, pentru o senzatie linistitoare. Ca asta se intampla, iti pacalesti creierul cu o imagine, asa cum de fapt se intampla des pe sticla, numai ca in cazul asta e ceva de bine, zic. La urma urmei ce e rau in a sta cu o cana de ceai langa tine, citind o carte si privind din timp in timp la ecranul tv, cu semineul lui virtual ? Bravo cui i-a venit ideea asta originala, mie imi place.

Am vrut sa-l prezint si aici, cui nu-l stie deja, ocazie cu care am invatat sa postez filmulete pe Youtube, ca WordPress nu ma lasa altfel. Ca vine iar gerul pentru cateva zile si am vrut sa fac o oferta de indulcire a lui.

Si apoi , la vara sunt doua variante : ori isi intrerupe temporar emisia canalul cu pricina, ori, pe timp de canicula, o sa prezinte non-stop imagini cu ghetari, cubulete plutind in paharul cu limonada sau pur si simplu o sa ruleze filmul Frozen pana invatam pe de rost toate dialogurile. O sa vin sa anunt ce schimbare se va face, la primavara. Pana atunci iata primul meu clip pe Youtube, si daca tot am spart gheata sper sa nu ma tenteze sa adaug de-acum cine stie ce pe acolo…😀

Si pun si cateva statice, daca tot le-am facut :

Picture 004

Picture 019

Picture 021

24 de gânduri despre “anti-ger

  1. Ha, ha! Bună idee. Mai rămâne să facă ăştia şi un post cu un grătar cu mici şi fripturi şi ne trece şi foamea, doar privind!😀
    Numai bine, Mirela!

    • Ăla ar trebui să emită de la 1 Mai încolo 🙂 .
      Când o să se inventeze și tv-ul cu mirosuri (probabil nu peste mult timp), atunci chiar că o să devenim și noi niște roboței programați la distanță. Nu că n-am fi deja, dar mai e loc de inovații😀
      Săptămână bună la voi să fie !🙂

      • Asta ar fi si mai tare, sa privim la televizor si sa simtim mirosuri! Probabil ca vom ajunge si la astfel de nazdravanii, dar chiar ca vom fi niste…roboti ancorati numai in virtual si prea putin in real.
        Numai bine!🙂

  2. Eu nu prea am răbdare la televizor. Copiii îl butoneaza tot timpul dar n-avem aplicatia asta.Cred ca s-ar distra grozav si l-ar scuti pe sotul meu de facut gratar. Gratarul la ei se rezuma la plăcerea de a vedea flăcările, de mâncat, oricum nu mănâncă nimic…

    • La voi cred că și mâțele ar aprecia, ar toarce mai cu spor lângă focul virtual🙂 . Dacă nu aveți UPC pe post de distribuitor, nu știu…
      Totuși la grătar mai contează, mult de tot, și aromele din aer, nu cred că-i păcăliți pe juniori cu șmecherii de genul ăsta😀

  3. Eu vreau o soba in care ard carbuni😦 . Am crescut in Vale si mi-e dor de mirosul acelui foc. Sunt ani buni de cand si de acolo lipseste funinginea data de carbunii arsi, asa ca ma chinui sa-mi amintesc…
    Zile calduroase, Mirela!

    • Eu imi amintesc de casa bunicilor care era undeva pe Soseaua Oltenitei, demolata demult. Si in copilarie, cand ne duceam la ei era pe strada aia mirosul specific de fum de lemne iesit pe cosurile caselor. Asta e una din amintirile iernii pe care nu le mai gasesc acum, ca nu mai am la cine sa ma duc pe strazi de felul asta… daca or mai fi. Acum, iarna simt mai des mirosul de benzina pe care il deosebesc deja : cu si fara plumb😦 . De motorina nu mai spun, aia e criminala de-a dreptul.

  4. Hahaha, si eu am pățit la fel cu Fireplace pe UPC, eram în vizită la părinți, eu sunt pe RDS…
    Vreau să te întreb cum inserezi filmulețe de pe youtube? Eu am încercat azi și n-am reușit.
    Trebuie să descarci întâi în PC, sau pui direct linkul, ca pe facebook?

    • Mai intai am descarcat filmuletul din aparat in computer si de acolo l-am pus pe Youtube, a fost simplu. Iar de pe Youtube la mine pe blog, copiind linkul care apare dupa ce dai clic pe „distribuie” si iti apare acolo imediat. Altfel nu aveam cum, ca WordPress imi cere bani ca sa ajung la nu stiu ce nivel si sa pot posta…. ha, ha. Pe facebook nu mai tin minte cum se facea, acolo nu mai intru demult. Dar mai intreaba-ma daca ai neclaritati, incerc sa te ajut.

        • Da, pui trailerul de acolo si un link de pe imdb si gata imaginea de ansamblu. Eu cand recomand filme pe la mine mai adaug si cate un link de pe vreun site gratuit de filme subtitrate, doar ca de acolo uneori dispare tot, din motive de drept de autor….. dupa cum vad ca e la mine pe blog la postarea despre Decalog. Dar macar a functionat atunci, cine a dorit sa vada a vazut deja.

  5. Cum putini sunt cei care isi permit sufragerii cu semineu, este o idee geniala. Bagi tare in centrala termica fara sa te gandesti ca se scumpesc gazele naturale si te scufunzi in fotoliu cu o carte buna in maini, carte pe care o si citesti🙂

    • Nu mai bagi tare in centrala, ca creierasul e deja setat pe pacaleala cu imaginea si e jumate convins de „dreptatea” lui. Asa cred. Iar la vara m-am gandit, o sa trimit o petitie sa puna in locul focului un aparat de aer conditionat fixat pe 18 grade si care sa suiere incetisot a racoare…. si uite cum faci si economie la curent, pe acelasi principiu😉
      Totul e in mintea noastra, cica.

  6. Chestia asta cu șemineul mi-amintește de mira care acapara monitorul TV-ului în caz de defecțiune tehnică. E drept că șemineul dă mai bine, da-mi zic că e tot un mod de a te ține legat de TV…😉

  7. Tot la capitolul anti-ger aș trece și urările de suflet. Așa că-ți aștern aici, cuminte, un La mulți ani! pentru o primăvară frumoasă!🙂 Cu tot dragul…❤

    • Tu mereu esti cuminte si inspirata, multumesc pentru urare si iti doresc si eu cam ce-mi doresc mie : caldura, soare, pace in suflet, bucurii simple (cel putin) si sanatate.
      Azi a fost baba mea, judecand dupa ziua de nastere ca altfel nu-mi puneam, ca uitam – si desi racisoara, ma bucur ca a fost insorita. In alti ani a fost neguroasa ziua de 8 si parca s-a simtit si in derularea evenimentelor, atunci…. asa ca acum am speranta firava ca poate-poate o sa fie mai luminos parcursul. Desigur, ne straduim si noi sa ne tinem la distanta de tristeti si sa cultivam Binele, pai nu ? 🙂

Lasă un răspuns

