Azi, intr-un magazin fiind, l-am auzit si m-am straduit sa retin cateva versuri cu cuvinte mai deosebite, ca sa nu-mi fie dificila cautarea online … apoi am venit, l-am cautat si l-am gasit din prima incercare. Asa cum a fost si atractia, la prima auditie🙂 . Nici nu stiu ce-mi place mai mult : linia melodica, versurile, vocea sau numai toate laolalta au efectul rezultat ? Mi se pare divin si nu vreau sa fiu egoista, asa ca il adaug aici, spre delectare…  mie demult nu mi-a mai placut ceva atat de mult🙂

Si un update cu clipul oficial, care are numarul de vizualizari pe care il merita😉

7 gânduri despre “

    • Eu azi l-am descoperit, noroc cu magazinul cu pricina, oameni cu gust muzical 🙂
      Cum adica viata activa pana la obsesie, e cautator de senzati tari si interzise ?😯

  1. mda concetatenii lui au o obsesie in a avea o dizabilitate oarecare, sa fie acolo, cu cat e mai vizibil publicului cu atat da mai bine, da un plus de valoare, il ridica la rang de geniu…

    singurul exemplu care imi vine acum e Jamie Oliver care e dislexic, a scris carti si dupa ce le-a scris si pus pe piata a facut publica dizabilitatea…asa sa cumpere fanii cartile si sa fie uimiti de genialitatea lui

    nu zic ca musai nu e adevarat, dar toti vin cu cate o poveste induiosatoare despre dizabilitati si/ sau traume, nu exista celebritate in uk care sa nu aibe o poveste de genul asta

    bine ca nu suge degetul sau ca nu are ascunsa in buzunar vreo suzeta…ca si astea sunt la moda printre adultii din regat

    • Mie îmi place cum cântă, nu știu ce defect are, dacă are. Despre adulții britanici de care zici habar nu aveam, dar de fapt cam toată omenirea pune botul la diverse, adică băgatul în gură de chestii care n-au ce să caute acolo (ca și scosul pe gură asemenea) e o modă generală. Așa că măcar în UK e nivel de trai mai bun și civilizație sporită, vezi și tu partea bună a neamului adoptiv. Dacă nu, poți să revii pe piciorul de plai și gură de rai😆 de aici, dar asta ar fi curată imprudență. La noi în top e tot familia Prigoană cu eternele ei probleme și gălăgie agresivă specifice, în rest nu mai vreau să aud nici măcar tangențial cam nimic din ce colcăie pe aici. Oricum aud, dar fără să vreau. Jamie îmi place și mie și e clar peltic, dar cărți nu am cumpărat că le-am luat cu împrumut de la alții… sîc 🙂

Lasă un răspuns

