remember :)


Azi noapte m-am visat la Paris, impreuna cu doua persoane, una pe care o cunosc in realitate si cealalta pe care nu. E un loc pe care nu l-am vizitat si nici nu se afla pe lista mea scurta a oraselor de vazut prea curand, asa ca nu-mi explic … reveria. Era si ciudat un pic, Turnul Eiffel avea forma stiuta, dar avea si niste adaugiri, parca era acoperit cu un fel de platose din loc in loc si semana mai degraba cu o cladire in genul celor facute de Gaudi in Barcelona . Iar strazile erau drepte si perpendiculare intre ele, semanand cu un oras american si nu cu Parisul cu stradute serpuite si pavate cu piatra cubica, asa cum il stiu eu din poze. Dar cel mai ciudat e ca la finalul visului, m-am trezit avand in urechi vocea lui Liviu Tudan, care canta ceva …. ?! … si era continuare din vis.  N-am nici cea mai vaga idee ce anume a fabricat in capul meu insiruirea asta de imagini (sau de ce sindrom sufar si eu😀 ) , ca nici macar n-am vorbit despre asta de curand. Dar daca tot a fost asa, am cautat, am gasit si m-am bucurat de niste muzici. Si daca mi-au placut mie, poate va plac si voua – cine ii mai stie se va bucura, iar cei mai tineri care n-au apucat sa-i auda inca, asculta acum un pic de muzica de calitate, de demult🙂

8 gânduri despre “remember :)

    • Chiar ca intr-o alta viata🙂 , ca acum nu mai e cazul, nu vreau nimic legat de Franta ca am vazut deja ceva si a fost destul. Sau cel mult o sa vreau dupa ce o sa vad alte locuri, multe, aflate pe lista… deci putin probabil . O fi fost un gand rebel sau e din cauza evenimentelor recente, cine stie. Dar ca cauta muzica aia pe acolo, chiar nu stiu🙂

  1. Bine ca cele doua persoane nu erau Udrea si Bica, ar fi fost semn rau.🙂 Ca sa fiu sincera, cred ca nici asa nu-i semn bun, cred ca se va intampla ceva urat la Paris, Ceva cu mult rosu si mult negru (zise mama Omiduta!🙂 )

    • Da, bine ca nu eram cu alea ca mi-ar fi produs un disconfort in somn, nu m-as simti bine cu ele in vacanta si precis nici n-am avea o viziune comuna despre petrecerea timpului pe acolo, eu la Prada sigur nu m-as duce. Dar nici in puscarie, zic😀
      Nu m-am gandit la ce spui tu, dar poate asa e. Eu m-am gandit doar la platosele de pe Turn, ca un fel de scuturi de aparare ? Sau sunt prostii si atat🙂

  2. Dupa ce lasa in urma starea de veghe si simturile care il leaga de materie, Eul nostru devine liber.
    Cine sa-l mai stie pe unde umbla el si cu cine mai socializeaza pe acolo… 😆

Lasă un răspuns

