bilant, din nou


Sa ma mai lamentez de cat de repede a trecut si anul asta nu are rost, constat doar si accept ca percepem viteza scurgerii timpului parca altfel decat altadata, si cred ca nu e doar o parere ci poate ca cineva are acces la niste „butoane” si isi face de cap pe acolo invartindu-le in joaca, urmarind curios reactia noastra la saltul prea rapid de la un an la altul. Oricum, si 2015 o sa treaca la fel, asa ca ce mai conteaza, luam situatia ca atare.

A fost un an ploios rau de tot, astfel l-as caracteriza intr-un singur cuvant pe 2014. Cand imi amintesc momente, sau cand revad poze din diverse anotimpuri, stiu ca spuneam foarte des, tare sau in gand : „ploua”, sau „vezi ca ploua…” , sau „iar ploua, parca se oprise acum 5 minute ?!” Norii au fost mereu prin preajma, pe aici sau pe alte meridiane, ploaie mocnita sau torentiala, din plin ! Asta ca descriere generala, valabila pentru tot omul.

Pe plan personal, a fost greu, de fapt extrem de dificil acest an. A fost un an cu multe bete-n roate, as zice. As zice ca cel mai rau an de pana acum, din tot felul de motive. Chiar daca a avut si partile lui bune, cursive, cu realizari, dar si la ele am ajuns tot prin hatisul de dificultati, cu tot felul de obstacole.  De fapt, in 2014 am experimentat cateva episoade de stres zdravan, sanatos :D, avand cauze noi fata de ce stiusem pana acum – trairi ale mele sau ale altora, afectati separat sau impreuna, din ianuarie pana in decembrie, ca sa simtim ca traim ! Asta nu e ceva de bine, insa partea pozitiva e ca am gasit si rezolvare de fiecare data, asa ca daca la final se termina cu bine, atunci totul e bine si uiti ca ai fost bagat in priza un pic mai mult decat iti doreai. Raman totusi urmele pe cerebel, inevitabil, dar o sa le includ si pe astea la capitolul experientei de viata de neocolit. Gandire pozitiva, adica 😀 .

Pe langa aceasta liniste, pe care n-am avut-o deloc in unele intervale (ba din contra), as mai fi vrut niste realizari de care nici macar nu m-am apropiat in 2014. Pentru toate imi recunosc insa vina si lipsa de dozare corecta a efortului, ca si lipsa vitezei de reactie atunci cand ea era necesara. Asta insa ma face sa cuget ca in realitate nu mi-am dorit cu adevarat ceea ce n-am atins… sau nu mi le-am dorit in forma oferita, ceea ce e tot aia. Sau nu m-a dorit ea pe mine, implinirea aia, si atunci e simplu, dau vina pe altii 🙂 , ceea ce e foarte indicat uneori, mai cu seama atunci cand chiar ai dreptate sa faci asta.

In schimb, toate realizarile au fost, ca de obicei, neplanificate si cu atat mai interesante. Ce a fost bine si frumos e ceea ce a stat in puterea mea, in mare masura.

Mai spre finalul anului am descoperit si cauza rautaciosului 2014: l-am auzit pe un astrolog, om serios 🙂 , spunand ca anii care totalizeaza numarul 7 din adunarea cifrelor lor sunt ani grei, denumiti „biciul lui Dumnezeu” de cate hachite aduc. Ei, deci iata explicatia 😀 Bine ca n-am stiut din Ianuarie chestia asta, ca ma marca din start… dar daca o fi asa, atunci pot spune ca am simtit biciul ala de cateva ori pe spinare, de nu m-am vazut. Adica stiu de unde venea 🙂 , mi-e clar ca l-am simtit asupra mea, nu insa si de ce s-a intamplat asa, ca parca n-as fi chiar asa un om de pedepsit … dar ce stiu eu ? Probabil m-au atentionat, ca sa se regleze niste talgere pe care le-am dezechilibrat fie si numai cu gandul – ceea ce recunosc ca mai fac, adica am ganduri urate uneori si imi asum existenta lor.  Asa ca, in 2015, o sa ma straduiesc sa fiu un om mai bun 😀 in general, iar pentru mine personal o sa fac o inversare : sa-mi conserv energiile si eventual excesele de efort pe anumite directii si sa le redirectionez, mai eficient, in scopuri pe care le-am tot amanat sau neglijat. Adica sa-mi schimb prioritatile, cum ar veni, si sa nu mai fiu atat de lenesa…. ca stiu ca sunt. Mi s-a si spus de-a lungul timpului, textual : esti lenesa ! 🙂  Nu in sensul clasic, ci in actiunile suplimentare, fara de care nu atingi cerul si nu modifici mersul . De aceea sper sa fiu 100% (sau macar 95 % 🙂 ) sanatoasa, ca in rest toate se rezolva cumva.

Dincolo de analiza asta, ce am mai constatat eu in anul care se duce ? Ceva ce imi place mie mult si n-am indoiala ca nu e doar o impresie de-a mea. Dupa cum spune si antetul blogului meu din acest moment, miracole se intampla si ma bucur de ele, chiar daca nu e vorba de mine in ecuatia asta decat foarte rar. Eu, mai usor cu minunile. Le recunosc insa, prin iuteala cu care o situatie se transforma brusc in scurt timp, si cei care le traiesc au parte de schimbari radicale, in bine, in viata lor, cu realizari la care n-ar fi indraznit sa se gandeasca, dar care vin ca un tavalug peste ei atunci cand sunt pregatiti pentru schimbare…. desi aici nu sunt sigura cum e: ei provoaca schimbarea in interiorul lor, sau ceva exterior vine si li se impune, la momentul potrivit, fara drept de apel ? Nu conteaza, important e ca ele exista, clar, chiar daca sunt foarte rare.  De fapt n-ar mai fi miracole daca s-ar petrece la tot pasul si tuturor, nu ?

La final, pentru noul an imi propun la fel ca intotdeauna, sa incerc sa-mi pastrez integritatea, fizic si nu numai, si la fel sper sa fie toti cei din jurul meu, pe care ii stiu si de care imi pasa. O sa incerc sa fiu un om corect, asa cum m-am straduit sa fiu si pana acum, cu mine si cu ceilalti si o sa caut sa nu fac compromisuri uriase, din cele care chiar nu se fac ; oricum vad destui care si-au facut din compromis un mod de viata si tot nu le e bine, iar daca lor nu le pot spune ca gresesc in zadar, macar eu sa invat din gafele altora 🙂 . Ca si din ale mele, desigur.

Si ma mai bucur ca intru in noul an fara sa am niciun fel de datorie, de nicio natura, la nimeni. Nu-i putin lucru si ma relaxeaza gandul asta.

In rest, o sa fie cum o sa fie, numai Dumnezeu de sus stie 🙂 …si sper ca in astrologie anii care formeaza cifra 8 sa nu aiba nimic in comun cu „septarii”, ca avem si noi o limita… 🙂 Adica dupa bici s-ar cere si un pic de catifea, nu ? 🙂 Dar din ce am auzit de la experti, deja inca din acest decembrie planetele sunt mai cuminti si asezate, ordonate, prietenoase, bla-bla… inclusiv cele din zodia mea. Si asa vor fi pe tot parcursul lui 2015, ceea ce va doresc si voua, tuturor ! 😉

2015

7 gânduri despre “bilant, din nou

    • Ca sa nu ramana loc ar insemna fie ca e prea bine, fie ca dimpotriva, asa ca mai bine sa ramana loc de citit, preventiv 🙂 . Multumesc de ganduri, sa-ti fie si tie pe deplin cum il doresti 2015 !

  1. Așa e, oricât de buni am fi tot mai rămâne loc de mai bine. Eu îți doresc dragă Mirela ca 2015 să fie nu numai un An Nou ci și Bun sub toate aspectele, întru sănătate, fericit și cu realizările pe care ți le dorești !

Lasă un răspuns

