iarna nu-i ca vara și-n 2014 nu mai e valabil ce era în 2009… ?


Se apropie de final campania, ce bine ! … și la ceas de bilanț îmi mai dau și eu cu părerile pe aici, că în general văd mediul online cum abundă, ba chiar e sufocat de opinii portocalii… pardon albastre, pfui ce m-am încurcat😀 … opinii de ”dreapta”  și, cum altfel, perfect avizate și automat inteligente și de luat în seamă… (trăiască simbriașii care au timp să posteze în valuri, zilnic… ) .  Așadar, la capăt de drum, concluzionez că dacă s-ar fi prezentat Ponta așa cum a făcut-o Iohannis ar fi fost automat catalogat ca tembel, arogant, infatuat, tras de sfori de alții, incapabil să se prezinte onorabil în fața lumii. Și deși Ponta s-a prezentat cu totul altfel, tot el e cel catalogat cum am spus mai sus, iar Iohannis e, desigur, doar un neamț calculat și rece, care știe ce are de făcut dar nu vrea să spună încă… adică depinde pe cine întrebi.

Mai concret, iată ce cred eu, după ce am tot văzut, auzit și ”deliberat”😀  :

– în 2009 (și în 2004, și în 2000, și mereu de fapt), a veni la o dezbatere electorala ca să vorbești și să îți prezinți concret viziunea, cu documente scrise, era semn că omul e bine pregătit și are ceva de subliniat, sau de explicat. Deci, când a fluturat Băsescu tot felul de hârtii în fața lui Geoana, în 2009, a fost de excepție, omul a fost lăudat, admirat, aplaudat și re-votat cu doua mâini de milioane de oameni extaziați (nu și de mine, n-am conștiința încărcată cu așa o mizerie🙂 ) ; în schimb, în 2014 constat că Ponta e definit de oponenții lui ca fiind un hoț pentru că a făcut așa, că a trișat (?!?), că ce a vrut el să demonstreze prezentând hârtiile de la Guvern? Păi, ce naiba să prezinte în afară de date ale activității lui, până la urmă ? Cu ce era să explice cât de cât, în timp scurt, mersul economiei ? Iar Iohannis, a fost, citez un fan al lui : ” un model de președinte european autentic” că el tace și o să facă. Nu zău ?

– apropo de timp și utilizarea lui, la prima confruntare, de la Realitatea tv, am rămas paf văzând cum domnul Iohannis a renunțat la 10 minute (?!?) la care mai avea dreptul ! Cum așa ceva, cine a mai pomenit una ca asta, când timpul le e tuturor drămuit și adesea insuficient la astfel de dezbateri, de cât de multe au de spus, explicat, prezentat ?

– din nou, se trece cu lejeritate peste faptul că Ponta și-a asumat toate riscurile mergând și la tv-uri care îl protejau, dar și la cele două, Realitatea tv și B1 tv, unde știa că există toate șansele să fie tocat și făcut praf, cum e la ei în toate zilele anului. Dar s-a dus , și din ce am apucat să văd, a fost destul de civilizată desfășurarea peste tot, fără sabotări sau manevre necinstite din partea niciunui moderator. Foarte frumos, zic eu. Dar apoi mă întreb, de ce n-a făcut și bravul Iohannis la fel ? De ce el a absentat de la RTV și de ce nu s-a dus la Antena 3 măcar singur, așa cum i s-a propus în caz că îi era mai comod așa ? Și mai ales că i s-a comunicat că poate să-și aleagă pe cine vrea ca moderator, deci nu-l așteptau Badea sau Gâdea, sau altcineva să-i ia piuitul cumva ? Astfel, nu poate să pară că e un picuț cam arogant, sau, dacă nu asta, că îi e frică de întrebări la care habar n-are ce să răspundă ? Că la urma urmei, dacă s-ar fi purtat cineva de la Antena 3 necuviicios cu el, tot el ar fi fost în câștig, pozând în victima ”ticăloșilor” lipsiți de profesionalism, nu ?

– tot în 2009, Băsescu a fascinat, a vrăjit masele cu discursurile lui, pe toate canalele posibile, fiind admirat și lăudat pentru asta. Ba chiar zeificat, dacă mă uit cât de mulți, enorm de mulți admiratori mai are și azi, în ciuda tuturor imoralităților care îl caracterizează și cu care ne-a scârbit în timp, pe unii… Ei, în 2014 nu mai e așa deloc – faptul că Ponta vorbește e absolut execrabil…. mai ales o anume zonă a tării (nu spun care) se arată oripilată. E pedelista aia absolut oribilă, Maria Paul Vass, care din impertinent și obraznic nu-l scoate… Deși omul de-aia vine la tv, că doar nu vii să taci în direct… sau să te uiți chiorâș, pe sub sprâncene, crezând că astfel rupi inima târgului cu privirea-ți tăioasă de neamț proaspăt liberal, și de asemenea proaspăt aliat al mizeriei numite PDL, de foarte tristă amintire ! … pentru mine cel puțin, că văd că lumea a început să uite deja, ce ciudat !  Dar dacă ai venit să spui doar „eu tac și fac” , atunci de ce naiba ai mai venit ? Ca să arăți ce ?  Stai acasă, lasă doar clipurile alea cu bunicul ceasornicar sa fie difuzate și sa facă ele restul… iar tu așteaptă ca lumea să te voteze bazându-se pe presupuneri sau pe ce știe din funcția ta de primar al Sibiului.  Deși , apropo, primăria n-are nimic, dar nimic în comun cu președinția, și fiecare din ele necesita alte calități. Mai ales că am mai avut un fost primar ca președinte, și l-am văzut timp de 10 ani comportându-se ca Vodă în lobodă, depășindu-și atribuțiile cu nonșalanță și mai ales cu tupeu… javra oportunistă și mincinoasă… de care, totuși, scăpăm în curând, slavă Domnului !😀

– tema votului din turul întâi din diaspora a fost întoarsă de cetățeanul Iohannis pe toate părțile – iar, și iar, și iar, cam 15 minute minim, la fiecare dintre dezbaterile cu Ponta, dar și când era singur pe la vreun tv. Firesc, aș zice, atunci când n-ai altceva de reproșat concret și grav, și te agăți de același subiect la nesfârșit, ca și cum cei care vizionează n-ar fi priceput din prima seară. Și mai ales neavând ceva concret de spus despre ce vei face tu !

În plus, s-a explicat de n ori situația : a fost același număr de secții peste tot prin lume, ca și în toți ceilalți ani, inclusiv în 2009; doar că acum a fost diferit modul de votare, prin apariția declarației pe propria răspundere, care a îngreunat mult procesul și au și votat mai multi din diaspora – de la 95.000 în 2009, acum au fost 165.000 în turul întâi. Sigur că asta nu-i o scuză, dar cu siguranță în turul al doilea situația se va remedia, s-au dat asigurări, se mobilizează ministere și ambasade în sensul asta…. deci cam de câte ori o să mai întrebi despre asta ? N-ar fi mai bine să incerci să-ti completezi timpul cu ceva concret despre tine, domnu’ Iohannis, în loc să arăți cât de greu pricepi o explicație, dacă o ceri iar și iar, în fiecare seară ?😀

De aceea, sper și îmi doresc ca în turul doi românii din diaspora să voteze TOȚI cei care doresc, să nu mai existe motivul ăsta de discuții, pe care PSD nu și-l dorește și căruia nu-i folosește de fapt. Dar le folosește altora, inclusiv pentru o eventuală cerere de anulare a alegerilor, cu beneficii clare în favoarea cuiva… Și mai sper ca diasporenii (cred ca așa se zice) să încerce totuși să nu se ducă masiv la vot la orele 19 /20 , cum au făcut mulți data trecută…. că atunci e firesc să nu mai aibă timp de vot, dar sa aibă motiv de scandal. Unii din ei, repet, că cei de bună-credință se duc de dimineață, să le ajungă timpul. Și astfel nu mai au nici aici prilejul sa iasă conaționalii mânioși (ca de exemplu micul legionar Neamțu ) la Universitate, să strige despre „vot liber” când de fapt, pe teritoriul României votul a fost cât se poate de liber, liniștit, organizat, cu incidente minore și care nu au afectat în vreun fel rezultatul. Dar nu strică niciodată o mică diversiune, nu-i așa ? Pentru ca Băsescu, Udrea, Macovei, Blaga & Co… sunt de fapt unul și același organism, care abia așteaptă să se regrupeze după perioada de manevre pe le-au efectuat, mereu neobosiți în intrigi și ticăloșii . Hidra portocalie, temporar divizată, la derută…

– legat de momentul 2012, eu nu pot să-i trec cu vederea domnului Iohannis neasumarea, azi, a acelor zile. Iar faptul că organisme din afara țării au complotat pur și simplu ca să fie totul declarat nul și chiar falsificat (mincinoasa dementă de Macovei fiind atunci vioara întâi la Bruxelles, în ciuda unui număr record de votanți) , nu-l îndreptățește pe domnul Iohannis să spună în ani diferiți lucruri diametral opuse despre referendum… la care a aderat atunci, dar pe care ultima oară, în 2014, l-a admis ca fiind lovitură de stat. Apoi, ”să lăsăm pe seama istoricilor să decidă”, a zis el săptămâna asta … ce vorbești, Klaus ? Păi cum să las pe seama lor ceva ce eu am trăit în timp real, ca să zic așa ? Adică eu nu gândesc cu mintea mea despre ceva trăit, am nevoie să-mi spună alții ?

Asta mi-a amintit încă ceva, felul cum dumnealui , sarcastic, a tot repetat ”sunt sigur c-o să ne luminați dumneavostră, domnule Ponta” la orice întrebare care i se punea, legat de orice ; păi în cazul ăsta, dacă Ponta răspunde la ce e el întrebat, dar și la ce e Klaus întrebat, despre ce mai vorbim aici ? Ce să mai compar ?

DECI, la final : astea fiind zise, înțeleg din propaganda băsistă că ceea ce era bun în alte dăți e rău azi, s-au schimbat criteriile de evaluare și au decis ei că a vorbi, a explica, a-ți contra adversarul e prostesc. Și că a tăcea, sau a privi pe pereți (la propriu !) când ți se cere o opinie de candidat, simulând agasarea când tu de fapt ești lemn, e semn de ”tac și fac”, într-o țară cu o situație delicată în interior și în afară.

Din fericire eu nu mă iau după netul cvasi-iohannizat și prefer să mă gândesc cine va avea mai multă prezență de spirit și cine își va găsi aliați prin Europa, alții decât doamna Merkel care, și ea, mi-a dat cu tifla mereu, fiind părtașă la toate jongleriile și scamatoriile băsiste. Iar eu nu mai vreau, merci. Îi las pe alții și sper să fie în minoritate😀

UPDATE, ora 21.15 : între timp am aflat că domnul Iohannis a mai fost azi la o televiziune – la Etno tv. Despre audiența respectivului post mi-e greu să spun cât de mică e … dar iată că pentru a merge acolo și-a gasit candidatul timp și energii…. nu-i caraghios ? Eu cred că e, chiar foarte caraghios.

Nici de Basescu n-am fost scutiți, el însă a avut o ultimă apariție înainte de alegeri, ca să rupă inima târgului, cum cred că a intenționat. De fapt, ieșirea din seara asta l-a arătat iar penibil și probabil n-a vrut decât să-și facă lui un bine pentru viitor, să se afle în eventuale cărți în caz de criză de lider al dreptei reunite…. și care, culmea, e destrămată azi tocmai din cauza lui.

A apărut și Crin Antonescu cel tăcut, în seara asta a sunat la Realitatea tv ca să-și exprime dezgustul față de USL 2, care se pare că s-a inființat azi…. numai că acest om nu înțelege că el e terminat, s-a auto-dinamitat singur atunci când a distrus USL 1, chiar dacă el crede altceva. Final de zi apoteotic…

25 de gânduri despre “iarna nu-i ca vara și-n 2014 nu mai e valabil ce era în 2009… ?

  1. ‘of cata dreptate ai bobocule, ca tine mai rar!’

    nu vor apuca sa voteze diasporenii decat daca vor veni mai putini si mai din timp la vot…. e problema veche si grea, sustinuta de incompetenta si lenea celor care stiau din anii trecuti cu ce se confrunta si au lasat-o asa…. ca unora le pica bine si de e trecuta cu vederea si de nu e trecuta cu vederea (dupa cum le e interesul, in 2009 le-a picat bine situatia ca asa au avut sansa sa aplice stampile fara numar pe mutra stim noi cui, nu au mai avut timp sa faca tam-tam ca au ramas votanti afara la usa cu buza umflata) …si daca mai incaiera si diversii cetateni cu ziceri injurioase e si mai palpitant

    mereu la votarile romanesti m-au ofticat conceptiile anti ‘batrani’ si posesori de talon de pensie sau anti celor ce locuiesc in sudul tarii… astia sunt mereu tavaliti si batjocoriti in media si prin comunitatile online

    ps. am fost la 3 ‘votari’ in Anglia, am facut poze cu telefonul la intrarea in sectie, in sectie cu personalul sectiei de votare, in cabina de vot; cabina de votcare e o cabina simbolica si poti intra cati incapi in ea si daca nu intri vrand nevrand vezi unde pune stampila cei care deja sunt cabine…ca nu au usa, nu au perdea; nu esti stresat de pierderea stampilei, ai la cabina un creion chimic cu care desenezi frumos un x in casuta preferata ( nu au stampile)

    • E ca la neoameni, dar pana anul asta n-a iesit nimeni sa protesteze… si de fapt n-ar fi iesit nici acum daca avea Iohannis un avantaj confortabil, ceea ce nu e cazul.
      Eu sper sincer sa voteze cat mai multi si sa n-avem prilej de contestari, anulari sau alte ineptii marca basescu, luni.

      • contestatii vor fi indiferent cum va decurge votarea, din diverse motive au fost si in alti ani, doar ca decizia e luata de curtea constitutionala daca se anuleaza sau suspenda ceva, acum daca e vorba doar ca niste oameni au ramas pe dinafara nu cred ca se vor anula alegerile

        dar vor urma alte manevre

        am in lista de prieteni pe fb un ins pe care l-am mostenit de la tine, era aprig luptator impotriva lui Basescu, acu s-a sucit si zici ca nici usturoi nu a mancat nici gura nu-i miroase…e clar postac de meserie, manipulator… ca nah din motive de marketing toti au din astia pe statul de plata, doar ca unii sunt f agresivi si murdari indiferent de care parte povestii se regasesc

        individul asta a postat azi un comentariu manipulator, zice el ca:’iese scandal mare,duminica noaptea sau luni!Va fi cu bataie pe strazi!’

        eu sper ca viitor sa se sparga si buboiul asta al postacilor de meserie

        • Eu am abandonat cloaca numita Feisbuc de vreo doi ani si ma felicit, uite la ce foloseste el … la nimic bun. Deci nu stiu cine e ala si n-am nicio tangenta🙂 . Cine e ala ?
          Tocmai asta sper si eu si tocmai de-aia sunt disperati, sunt cred mii de postaci sau de bloggeri platiti, de ani de zile, sa propage idei si cam atat. Si care acum au sansa sa devina „de dreapta” pe bune si sa-si miste fundurile la o munca onesta, nu la basit online pe bani grei.

          Si da, eu de luni am grija pe unde circul si pana atunci mi-e teama sa nu se lase cu nasoale mari…. ca deja au scos in strada (mai ales la Cluj) oameni care desi au votat lejer, ei fiind aici, vad ca sunt nervosi la maxim, cineva ii zgandara sa se agite. Deci nu exclud ca maine sau poimaine sa iasa cine stie ce pe strada, la urma urmei asta ar fi incununarea carierei basescului, ca pana acum razboi civil nu-si bagase in… CV. Are ocazia, daca se straduieste un pic…

  2. Ma bucura desteptarea constiintei civice si a faptul ca, brusc, toti luptam pentru drepturile fratilor din diaspora. Dar de ce n-a iesit nimeni sa strige pe strazi cand s-a votat la Paris aproape cu viteza luminii?…
    Uitam sa fim obiectivi, ne lasa memoria si suntem purtati de valul momentului.Cum as putea s-o votez pe Macovei, cand locul ei e pe fereastra baii lui Basescu? Cum as putea sa-l votez pe Iohannis cand are de-a dreapta lui pe parintele pdelismului, Blaga?
    Si apoi zau ca nu inteleg inversunarile astea! Cum naiba o sa-mi fie mie mai bine, fie cu unul, fie cu celalalt? Ca doar presedintele nu da legi (si nu le poate intoarce in parlament decat o data, a doua oara e obligat sa le promulge, chiar daca ar fi despre amnistie si gratiere), nu negociaza tratate fiscale, nu aduce investitori, nu creste sau taie salarii (cel putin teoretic, ca practic am vazut pe propria piele cum e!), nu elaboreaza strategii guvernamentale. Poate ca era mai bine sa se lupte pentru functia de premier. Si atunci Iohannis ar fi fost sclipitor la cum stie el sa lucreze cu cifrele!🙂
    N-as fi crezut niciodata ca voi vota stanga, sunt liberala in convingeri si nu Ponta m-a convins sa-l votez ci Iohannis m-a convins ca ar fi o caricatura de preedinte.
    Mi-e groaza de isteriile de luni si sper sa nu iasa cu violenta in strada. Doamne, unde e mintea cea de pe urma a romanului si creanga de maslin? Bine, pe la noi nu cresc maslini, mai mult urzici…

    • In rolul de prim-ministru Iohannis si-ar fi putut valorifica talentele de gospodar, demonstrate deja ca primar. In chip de presedinte are cu totul alte atributii, dar fiindca Basescu i-a invatat pe romani, in mod eronat, ca el trebuia sa-si bage coada in toate, acum e o confuzie generala. Sau unii doar simuleaza confuzia, vezi leprele portocalii care vor sa aiba control macar asupra presedintelui si astfel sa bage mereu bete in roate, sau sa creeze tensiuni utile lor, in tara si in afara ei. Cam asa va fi cu Iohannis presedinte, poza aia a lor cu care au impanzit tara, cu umbra-marioneta, este chiar Klaus, saracu… Si regret ca l-am crezut altfel si mi-a placut de el, dar constat ca e de o naivitate rara.

  3. Eu am totusi o nedumerire… Diaspora conteaza sau nu ca procent, atunci cand in Romania se face ora 21:00 si sectiile de vot se inchid, iar pana pe coasta de vest a Statelor Unite, conationalii nostri care nu vor mai veni vreodata inapoi in tara si cunoscand rezultatele partiale ale alegerilor cu o marja de eroare de 3 procente, mai au inca sapte ore la dispozitie sa schimbe prin votul lor balanta votarii?
    In rest, am inteles de la toata lumea asta, ca Ponta e un comunist care ne vinde la rusi, ce e asa greu?

    • Asa-i, ne vinde la rusi in loc sa ne dea Merkelitei, care sa ne vanda ea la rusi la un pret mai bun!🙂
      Si cred ca si Obama vrea sa-i vanda pe americani comunismului chinez, de-aia se tot duce in vizita la Beijing!

    • Pai inteleg ca in total diaspora reprezinta cam 2,5 – 3 % in total, din care nu toti voteaza cu acelasi. Oricum, si eu daca as fi sa zicem in vacanta acum, as vrea sa pot sa votez pe acolo pe unde as fi si m-as zbarli sa nu pot…. deci sa voteze toti care vor.
      Nu-mi dau seama de ce atata agitatie in ultimele zile aici, in interior, pe tema asta, mie mi se pare falsa problema, ca cei care ies acum aici sa protesteze au votat, de fapt, usor si repede. Daca nu se intampla asa, ei tot ieseau…. dar vad ca ies si daca le-a fost lejer. Dar poate sunt eu oarba si surda si nu vad ceva evident…
      Referitor la Ponta, inseamna ca degeaba am aderat la UE si NATO, ca noi tot de rusi ne simtim stapaniti. Eu personal n-am teama asta, mai ales ca „vanzarea” respectiva ar putea sa insemne schimburi economice, iar mie astea mi s-ar parea benefice, ele insemnand exporturi (mari ! ) la ei si eventual locuri de munca aici, generate de firme rusesti. Deocamdata rusii ne ignora cu gratie, dar din nou poate ca nu vad eu niste dedesubturi… desi ma indoiesc.

  4. Bună seara!
    Mirelo, ţucu-ţi mânuşiţa ta, zici c-ai fugit de pe FB. Păi io n-am fost deloc.
    Văz că băgaşi în seamă ideea aia cu „ne vinde ruşilor”… Păi ce-aş putea zice altceva decât că imbecilitate mai mare e greu să spună cineva. Dacă suntem membri NATO, şi asta de pe vremea guvernării Năstase, nimeni nu e îndreptăţit să pretindă că trebuie să fim în război cu Rusia. Mai ales că e acilea, la o zvârlitură de piatră, lângă noi. A menţine relaţii normale, amicale, cu Rusia este foarte de dorit. Politica de permanentă confruntare dusă de guvernările Boc şi MRU (de fapt Băsescu) ne dezavantajează dramatic. Dacă suntem membri UE, nu-nseamnă că ne-am închis în Uniune şi nu mai vedem nimic. În UE exporturile sunt contingentate, limitate carevasăzică, numai un bou îşi limitează comerţul la piaţa UE. Dacă China poate fi o piaţă pentru noi şi un investitor, trebuie să fii imbecil să refuzi să beneficiezi de o asemenea ocazie. Propaganda băsistă pe această temă e lozincardă de cea mai joasă speţă, dar şi imbecilă. E chiar ciudat că se găsesc proşti să pună botu’ la aşa ceva, ba chiar cei care se pretind a fi „crème de la crème”, intelectualitatea „băsistă”, fiind scoşi la înaintare.
    În ceeace priveşte votul emigraţiei, eu aş propune Ministrului de Externe să aibă-n vedere înscrierea pe liste electorale a românilor rezidenţi în parohia ambasadelor, şi asta acum, după alegeri, pentru a nu mai discuta la alegerile viitoare. Cine nu e-nscris să-şi vadă de drum, sau să stea la coadă, fără prea multe discuţii. Legea electorală să fie modificată în consecinţă, să se termine circul. Să se termine cu lozincile astea idioate: respectarea dreptului la vot. Cetăţenii români au dreptul şi la educaţie, şi nu face nimeni gălăgie că educaţia e cam inaccesibilă, au dreptul şi la asistenţă medicală şi nu prea am văzut să protesteze cineva că s-au închis spitale şi e din ce în ce mai restricţionat accesul la medic. Ai dreptul, dar nu în orice condiţii!
    Urăsc folosirea în mod aiuristic a unor cuvinte cum e cel de care se abuzează în presă: DIÁSPORA s. f. totalitatea comunităților evreiești stabilite în afara Palestinei, mai ales în urma captivității babiloniene Aşa ne-nvaţă DEX-ul.
    Ei, na, că mi-am dat drumu’, de bine ce abia am venit acili-şa.
    S-avem noroc vizitatorii Mirelei, şi ziua de mâine să ne fie cu succes! 🙂

    • Pe FB trebuia sa intri macar un timp, ca sa vezi ca e un mare fassss… Cat priveste Rusia si China, lasa ca face toata Europa afaceri cu ei (in frunte cu Germania), ba chiar si SUA sta la coada la semnare de contracte avantajoase ! Numai Romania lupta cu „comunismul” si pierde ca fraiera oportunitati ca deh, noi suntem vigilenti, ca asa zice de vreo 10 ani cetateanul Basescu si ce zice el e adevarat si curat. Apropo, uite un alt motiv de puscarie pentru el : subminarea economiei prin diversele declaratii idioate cu care a pagubit tara prin racirea relatiilor economice cu diversi. Numai ca si-a tras recent imunitate vesnica, nu stiu exact cum suna, o sa aflam negresit. I-a soptit Macoveia-nebuna la ureche cum sa-si asigure spatele, nu au ei grija unii de altii, in marea gasca ? Cu votul din afara e buna ideea ta, ar trebui s-o transmiti si la guvern sau la ministerele potrivite, sa se gandeasca. Sau se va face, pana in 2016, votul prin corespondenta si gata, sa se rezolve o data pentru totdeauna problema.O sa vedem.
      Maine, sa speram ca o sa fie cum dorim, macar si numai ca sa vad falimentand televiziuni, ziare si reviste sau chiar persoane fizice care de 10 ani sunt finantate sa proslaveasca basismul si reprezentantii lui, inclusiv in vremuri cand cadea cosmelia pe noi si totusi ni se arata soarele de la Cotroceni (basescu) si luna plina de la Victoria (Boc), cu sechele pana in ziua de azi.
      Multumesc de vizita, ai vazut ce frumos carcotim impreuna ? In plus, tu ai si un terrier…. eu nu🙂

    • P.S. N-am stiut chestia cu termenul „diaspora”, ar trebui atentionati jurnalistii, ca de la ei a pornit precis. Dar vezi ce spirit de turma in natie, daca a inghitit termenul fara sa-l mestece inainte ? Mai spune si asta ceva.

Lasă un răspuns

