mix de vineri


Am ascultat azi o compilatie cu Iglesias – senior, ca sa am drag de munca. Pentru ca, nu-i asa, nimic nu se compara cu o muzica ambientala buna atunci cand vrei sa ai spor in ceea ce faci. La final am decis sa impartasesc cu voi placuta experienta si am zis sa pun aici cateva melodii ; asa ca, dupa ce m-am decis CU GREU, le-am ales pe cele trei de mai jos, doua in engleza preluate si interpretate in stilu-i original, iar a treia in spaniola, ca tare bine suna si ea cand o asculti prin vocea potrivita. Trebuie sa mai subliniez ca le-am pus in ordinea perfectiunii ca sa zic asa, adica prima e de top 🙂 , mai ales ca e pe acolo si un pian, iar mai tarziu intra si un saxofon… divin, adica 🙂  Auditie placuta si la voi !

2 gânduri despre “mix de vineri

Lasă un răspuns

