azi


Am ajuns azi din nou acolo unde atmosfera este așa de liniștită și peisajul colorat a toamnă, încât n-am ratat să prind în poze niște coltișoare și niște mici creaturi, ivite în cale.

Cum soarele nu mai are timp să urce pe cer ca mai alaltăieri, razele lui băteau pieziș, conform anotimpului, și tare frumos se vedeau printre crengi și ramuri…. iată 🙂

Picture 1 Picture 2 Picture 3

Primele fiinte de care ziceam : un grup de copilași de clasa zero cred, împreună cu educatorii lor, vorbind cu totii în franceză de răsuna parcul. Pentru o clipă m-am simtit la Paris… unde n-am ajuns încă, dar pot să-mi imaginez 🙂

Picture 4 Picture 5

Apoi, niște vrăbii pe lângă care am trecut de parcă nici nu m-au văzut, preocupate fiind de semintele – mic dejun cu care se delectau la ora aia

Picture 6 Picture 7

Pe asta mică din copac am incercuit-o cu roșu ca să devină observabilă ; înainte de a o vedea, eu mai întâi am auzit-o rontăind, în liniștea aleii pe care virasem…

Picture 8

… apoi încă una (sunt cu zecile pe acolo, la fel ca și ghindele) pe care am urmărit-o cum bea apă dintr-un pârâiaș, atentă fiind eu s-o surprind mai la vedere. Greu cu astea mici, că-s una cu peisajul tot timpul.

Picture 9 Picture 10

O doamnă aparută nu știu de unde m-a văzut cum mă căzneam s-o pozez mai clar și s-a oferit s-o momească cu hrană, suficient cât s-o scoată pe asfalt, să-mi fac damblaua 😀 ….

Picture 11

… dar fără folos pentru veverită, care a făcut constatarea și a plecat rapid, spunând probabil în sinea ei ” am crezut că e vorba de miez de nucă, dacă aș fi știut că-mi dati pâine aș fi zis nu, merci, pe aia s-o mâncati voi … ”  , după care s-a intors de unde ieșise 🙂

Picture 12

Incă o privire prin jur și apoi drum drept spre Piata Charles de Gaulle, că trebuie să mai mergem și la muncă, totuși.

Picture 13 Picture 14

Asta a fost o părticică din dimineata de azi 😉

4 gânduri despre “azi

Lasă un răspuns

