fină-mea :)


Una am și eu (să-mi trăiască !) , drept pentru care o prezint. Spuneam cândva de ea aici, ne vedem rar spre deloc (ceea ce se poate remedia în timp), dar nu contează : tot mama ei spirituală rămân🙂 .

Și pentru că în week-end trebuie sa ne destindem si să ne umplem spiritul de frumos, pun aici niște poze cu ea pentru că dacă mie îmi face plăcere s-o privesc, poate și altora le cade la fel de bine. Percyla, o fetiță mereu zâmbitoare  :)

P1 P2 P3

P4 P5

P6

P7

P8 P9 P10 P11

P12 P13 P14 P15

Frumoasă, sau cum ?  :)

5 gânduri despre “fină-mea :)

Lasă un răspuns

