sunny days


Vrea sa vina toamna, asa ca incerc s-o mai aman cu imagini insorite. Am fost un pic intr-un decor nou, ca sa schimb ceva. De fapt noua a fost numai statiunea Sunny Beach, unde nu cred ca ma mai duc vreodata 🙂 . Nu a fost rau, dar nici atat de spectaculos pe cat am crezut eu, din auzite. Din fericire Nessebar era la doi pasi si l-am revazut, cu mare drag , dupa ce anul trecut in primavara il vizitasem pentru prima data, cum aratam aici .

Si desi ma gandeam sa nu mai pun poze multe pe blog, pentru ca-mi ocupa mult din memorie si n-o sa mai am loc intr-o buna zi, iata ca fac o exceptie si mai postez ceva-ceva, ca nu ma pot abtine. Numai cat sa imi mai pot aminti dupa un timp ce si cum am vazut pe unde am fost. Mai intai Sunny Beach, care chiar asa a si fost: o perioada numai cu zile insorite, exceptie facand o dupa-amiaza cu o furtuna scurta, pe care am prins-o in foto de frumoasa ce era si ea. Pentru ca la mare e frumos totul, mereu. Chiar si furtuna, adica. Deci, fara comentarii multe, doar pe ici pe colo, cand e cazul.

Prima poza e cu tiza mea bulgaroaica, pe care nu puteam sa n-o „memorez” 🙂

Picture 001 Picture 024 Picture 027

Picture 028

In „coconul” de mai jos erau oameni care stateau la masa si se simteau bine, cred. Interesanta alegere pentru pranz…

Picture 029 Picture 032

Cand e vorba de animalute, exotice sau nu, nu rezist – am mangaiat-o, pe gusulita, si pe iguana (cred) din poza, dar nici macar n-a clipit, asa ca nu stiu daca i-a placut sau nu. Sper ca da 🙂

Picture 084 Picture 085 Picture 091

Aici erau clubber-ii locali, care dansau la barul de pe plaja mai tot timpul. Oameni in banca lor si foarte draguti, in niciun caz fitosi

Picture 095 Picture 096 Picture 097

Picture 102 Picture 103 Picture 105

si eu, aproape luata pe sus de vant dar cu greu lasata dusa de pe plaja 😀

Picture 110 Picture 111

prin hotel, pe care il recomand din toate punctele de vedere celor care vor sa ajunga in zona

Picture 007 Picture 112

Picture 114 Picture 115 Picture 116

Picture 117

un lan de floarea – soarelui, de care e plina coasta Bulgariei

Picture 119

pauza de dezmortire, pe drumul de intoarcere…

Picture 123

Picture 124 Picture 126 Picture 132

… si un apus de soare, macar atat daca pentru un rasarit n-am gasit resurse 😀

Picture 134

Si cateva poze din Nessebar, care e o adevarata bucurie de vazut sau revazut.

Picture 033

Un drum de maxim 10 minute cu trenuletul, din marginea lui Sunny, unde stationam.

Picture 034 Picture 036 Picture 038

Picture 042 Picture 043

Un pisoi pe care m-am gandit ca l-as lua cu mine acasa, de dragut ce era 🙂

Picture 045

Picture 046

Apoi un pui de pescarus, pe care il tratase cineva cu inghetata…

Picture 047 Picture 048

… si magazinele mici cu suveniruri, atragatoare precum magnetii !

Picture 049

Cel mai inalt far decorativ pe care l-am vazut pana acum

Picture 050 Picture 052

O bijuterie de masina, pe o frumusete de alee

Picture 053 Picture 056 Picture 057

Un ou urias pentru care n-am avut moneda potrivita ca sa-i rascolim secretul…

Picture 058 Picture 059 Picture 060

… si un unghi din care se vedeau bine cele doua stradute care se deschideau

Picture 061 Picture 064 Picture 065

Picture 067 Picture 069 Picture 070

Aici erau niste floricele care se miscau, toate, in acelasi timp. Iures, pacat ca nu se vede in poza 🙂

Picture 071

Si am intrat si intr-o bisericuta veche si frumoasa. Interesant ca intrarea era undeva in lateral, adica in dreapta stand cu fata spre altar ; n-am mai vazut asa biserica ortodoxa pana acum. In interior, racoare, liniste si placut, asa cum e in biserici atunci cand nu e lume multa…

Picture 073 Picture 074

Picture 076

O privire in urma la plecare, spre podul care uneste Nessebar – orasul vechi de statiunea Nessebar

Picture 077 Picture 078

Si gata cu vara din care de fapt anul asta n-am prea inteles mare lucru, de ploioasa ce a fost 😦

3 gânduri despre “sunny days

  1. Referitor la inceputul articolului, mie-mi pare tare bine ca pleaca vara. Eu sunt fan toamna-iarna (mai mult iarna).
    Eu anul asta nu am fost niciunde nici macar un weekend, plus ca nici macar concediu nu am avut de la munca, deci poti sa te consideri norocoasa..
    Btw, foarte interesant coconul acela, imi face cu ochiul. As merge si eu pana acolo, desi prefer muntele :))

Lasă un răspuns

