bingo :)


De ceva vreme ascult Dance fm in timpul zilei, pe unde apuc sa-l prind. Si tot auzeam eu o anume compilatie, dance-house (sau techno-rave din ce vad pe acolo), care imi place mult. Dar mereu se nimerea sa n-am cum sa-i aflu numele (pe care de exemplu il poti vedea afisat pe varianta online, daca esti pe faza si intri pe net cand e difuzata). Ca altfel n-ai cum, acolo muzica e non-stop si nu spune nimeni nimic. Azi am auzit-o iar undeva afara, la o terasa, si mi-am zis sa vin neaparat acasa si s-o caut pe youtube exact cu numele asta : EEEEE AAAAA… – slaba sansa, dar macar merita sa incerc… si asa am gasit-o din prima 😀 de nu mi-a venit nici mie sa cred.  Asa ca ii dau un share aici, poate le mai place si altora…. si nu trebuie ascultata chiar o ora cat e acolo ; mie nu mi se pare de ajuns, desi se apropie de final ora cu pricina, in care m-a acompaniat la ce faceam eu prin casa… te pui cu placerea omului ? 😀

12 gânduri despre “bingo :)

    • Youtube e baiat bun si cooperant, se lasa cunoscut in amanunt foarte usor 😀
      Dar destept cel care a postat clipul, a vrut omul vizualizari si a intuit cum va fi cautat cantecul asta. Ca altfel, cum sa denumesti o melodie AAAA EEEE OOOO ? 😆

  1. S-a strigat BINGO?
    Am inceput sa ascult mix-ul sau cum se numeste, imi place si pot sa zic ca am ascultat opt minute si ceva, mai am inca mult si bine. Luni dimineata asta o voi asculta, in drum spre munca 🙂

Lasă un răspuns

