curiozitate


Ieșisem eu azi într-o pauză scurtă, la muncă fiind, și îmi savuram un suc rece pe balconaș ; și stând eu așa, numai ce trece o mașină ciudată, agale, pa strada Labirint, adică undeva prin sectorul 3. Am apucat doar să văd că e alb-verde, cu numere de Germania și mai ales i-am observat dispozitivul fixat deasupra, care semăna cu o minge de fotbal uriașă, roșie și mai stilizată, că deh, eu așa văd zilele astea, fiind oarecum sub influența tuturor reclamelor promovate de campionatul pe cale să se încheie. Abia când s-a întors ca să facă stânga am citit pe ea inscripția ”Google maps” și încă ceva scris mai mic… și m-am prins ce era. Însă nu suficient de repede cât să apuc să-i fac o poză, dar măcar am știut ce să caut pe Youtube, așa că iată cine vă scanează mediul înconjurător, în lung și-n lat, pe toată planeta, ca să puteți călători virtual (și panoramic) oriunde doriți :

Și încă un filmuleț cu ingineriile care stau în spatele jucăriei :

Cum s-ar spune, în versiunea actualizată 2014 a hărților Google o să apar și eu, la balcon, precum și Fiatul meu aflat sub geam ; blurate ambele, dar ce mai contează ? 😀

 

 

 

 

6 gânduri despre “curiozitate

  1. Eu mă tot străduiesc să îmi amintesc ce chestie galbenă aveam în balcon când au făcut ei poza. Că nu se vede ce e şi mă chinuie… 😀
    ai făcut şi tu cu mâna, ai zâmbit frumos la poză?

Lasă un răspuns

