de vara, de seara


Am auzit ieri ce se incheia manifestarea asta, asa ca am zis „hai” cand mi s-a propus sa mergem si noi acolo, seara, sa vedem ce si cum. Cu gandul ca stam cel mult o ora si apoi ne vedem de altele… pentru ca in final sa stam doua ore la dansurile cu pricina si inca vreo jumatate de ora pentru alte curiozitati locale. Mai bine in ultima zi decat deloc, daca tot n-a fost promovat in niciun fel si am aflat din pura intamplare. Atmosfera placuta, oameni linistiti, aer curat si niciun nor pe cer, mare lucru ! Mai intai am dat o raita la Roaba, in recunoastere…

Picture 001

Picture 002

Picture 003

Picture 004Picture 005

… ocazie cu care am imortalizat-o si pe „donna Alba” de mai jos, pentru ca dincolo de corpul de iluminat care era, avea ceva de o frumusete aparte🙂 . Made in Italy, cred, sau oricum la unul din standurile lor, isi etalase farmecul :

Picture 006Picture 006bis

Organizatori italieni, dar cu invitati din Comunitatea Elena din Romania, si anume dansatori greci din judetul Prahova si din Bucuresti. Niste tineri care au dansat frumos si au zambit tot timpul, nici nu mai era nevoie de altceva🙂 Si prietenie italo-greceasca declarata public in parcul Herastrau

Picture 007Picture 008Picture 009Picture 010Picture 011Picture 014Picture 012

La final vroiam sa pun un clip cu un sirtaki reusit, dar nu ma lasa WordPress sa-l incarc, din motive care imi sunt neclare acum😦  Poate pana la editia de la anu’ ma lamuresc ce si cum…

 

2 gânduri despre “de vara, de seara

    • Da, dar mai bine asa decat deloc. Daca aflam din timp m-as fi dus poate in fiecare seara, ca mi-e aproape, dar daca nimeni nu sufla o vorba, asta e😦 La stiri te anunta toate aiurelile, nu ce merita un pic de atentie.

Lasă un răspuns

