numai una :)


De mulţi ani nu-mi amintesc să-mi mai fi plăcut cineva din lumea sportului aşa cum îmi place fata asta puternică ! Ea e numai una, iar poza aleasă de mine la fel….. şi care mi se pare că o reprezintă pe deplin :

Imagine

 

…. Sau, de fapt mai pun două poze 😀 ,  la fel de reuşite, ca să i se vadă şi zâmbetul frumos, de om tânăr şi ambiţios.  Iar mâine pe vremea asta sunt sigură ca va fi noua campioană de la Roland Garros ! Nu am niciun dubiu, pur şi simplu 🙂

Imagine

Imagine

 

UPDATE, 7 iunie 2014 :  Simona n-a învins azi, dar măcar am avut dreptate în ceea ce priveşte spectacolul – pentru că a fost un meci foarte frumos, aplaudat şi apreciat de spectatori pe tot parcursul. Data viitoare va fi şi mai bine, cu siguranţă 🙂

6 gânduri despre “numai una :)

Lasă un răspuns

