orizont nou


Primele vizionări se făcuseră prin intermediul pozelor, mi-a plăcut încă de atunci și cei din jurul meu mi-au dat dreptate. Dar întâia dată când l-am văzut a fost în seara zilei de 10 aprilie, anul ăsta. Am ieșit și la o scurtă plimbare, împreună cu persoana care ne-a intermediat întâlnirea. A fost un pic dificil dar plăcut, chiar dacă afară ploua și era întuneric deja. Apoi a rămas la mine încă din seara aceea și după încă o săptămână am făcut primul pas în sensul legitimării legăturii noastre, prin acte.

Pentru mine e prima experiență de genul ăsta și e evident că se întâmplă destul de târziu ; dar cum toate lucrurile importante le-am facut târziu în viață – și anume atunci când am simțit eu ca au rost și nicidecum din obligație sau ca să fac și eu ce face restul lumii – sper ca totul să fie bine și sa decurgă firesc și acum.

Urmează să petrecem din ce în ce mai mult timp împreună, pe măsură ce ne obișnuim unul cu altul și ne învățăm obiceiurile. Doar că pentru o vreme va fi mereu cineva care sa ne însoțească, pentru siguranță🙂 … Și sper ca prima noastră vară să fie presărată cu drumuri / întâmplări interesante, în paralel cu acomodarea. O să încerc să am grijă de el și să nu-i creez neplăceri😀 , care oricum s-ar răsfrânge automat negativ asupra mea, chiar în mai mare măsură😀

Azi sunt deja toate formalitățile încheiate și legătura definitiv parafată, într-un fel avantajos. Și purtăm și același nume, chiar dacă la el e într-o formă prescurtată… pentru că „el” e un Fiat și, desi n-o fi fantastic (după cum spune logo-ul firmei), pentru mine e tare fain, că e dotat cu tot ce-i trebuie și, mai ales, pentru că e al meu … și eu îl iube`🙂

Fiat 002

 

 

5 gânduri despre “orizont nou

  1. Pingback: 19 nu (mai) e 13 | prin preajmă

Lasă un răspuns

