Un alt fel de artă


Sau, dacă nu e chiar arta care să necesite calități native, atunci e vorba cel puțin de o abilitate de a face entertainment, show, spectacol sau oricum i s-ar putea spune. Important e efectul asupra privitorului, care efect, fiind unul pozitiv, merită atenția. Aseară m-am uitat la „Românii au talent” exact la momentul în care o doamnă se producea în acest fel… adică încânta publicul (și juriul) cu niște baloane de săpun uriașe. Si dacă tot am prins faza respectivă, m-am dus să caut pe net ceva asemănător. Si fireste am găsit multe postări, din care am ales una pe care să o adaug aici :

Privind la filmuleț mi-am amintit de serendipitate, un cuvant auzit prima oară cândva, la un curs și apoi regăsit și în alte situații. Ba chiar l-am auzit mult întrebuințat în ultimul timp – nu mai știu în ce împrejurări, nici nu contează.

Si m-am gândit că asta trebuie să fi stat la baza descoperirii acelor proprietăți ale săpunului, care să fi fost apoi folosite pentru joaca asta cu baloanele : întâmplarea, sau simpla coincidență. Altfel, cine să fi vrut sau să fi gândit vreodată la o asemenea utilizare, când singurul lui rost era acela de a curăța ? Si, de fapt, poate că și la asta tot datorită serendipității se ajunsese, cumva, așa cum de altfel s-a intâmplat cu o mulțime de alte descoperiri.

Mai e și un film cu numele ăsta, iar la final revin la temă și mai pun un clip, ca să închei în aceeași idee🙂

29 de gânduri despre “Un alt fel de artă

      • eu făceam cu apă şi puţin detergent de vase sau săpun lichid. Dar nu am paie acasă, tot mai bine îmi cumpăr cutiuţă. Şi e şi soare, nu bate vântul… perfect! O să zboare frumos din balcon😀

        • Cu paiul nu stiam ca merge, ma gandeam ca e nevoie de un betigas cu cerculet la capat😀 . Maine ies intr-un parc si imi iau, apoi fac „lansari” de la etajul 6 😀

  1. Dar cel mai bine este sa faci un cornet dintr-o foaie de hartie avand la capatul cune il pui in solutia de sapun, un diametru de vreo 6-8 cm. Solutia trebuie sa o pui intr-un castronel suficient de mare cat sa intre capatul cornetului in el 🙂
    Acum tot secretul este prepararea sulutiei: detergent lichid de vase, apa, 2 lingurite de glicerina sau zahar 🙂

  2. Superb!
    Și mi-ai adus aminte de copilăria în care îmi făceam soluție de săpun, luam un tub din tijele de leuștean (îmi dădeau parfumul lui!), apoi începeam să fac baloane, cât mai mari posibile! Joacă de copil? În filmele tale nu mai este joacă. Da, este artâ!

Lasă un răspuns

