byron


O trupă pe care am descoperit-o urmărind serialul la care se face referire în videoclip și care îmi place mult. Acțiunea lui e inspirată din viața cotidiană, actorii sunt agreabili, coloana sonoră deosebită. Din păcate l-am descoperit abia pe la episodul 6, are 13 episoade și se va termina în curând. Dar sper să fie reluat pentru că ceea ce mi-a atras atenția din prima clipă a fost frumusețea unui București filmat vara, curat, verde, luminos și însorit, plin de cădiri interesante și semănând mult cu orașele civilizate ale Europei. Adică se pot evidenția și aspectele bune ale orașului, atunci când cineva se pricepe și dorește asta. Foarte frumos totul. Inclusiv clipul, firește  🙂

6 gânduri despre “byron

  1. Nu-s privitorul acestui serial, dar mi-a plăcut aspectul despre București scos de tine în evidență. 🙂 Întotdeauna există și frumos dacă suntem dispuși să-l vedem. 🙂

    • Pentru generic au filmat cu drone si au obtinut niste imagini deosebite in felul asta… ca doar stii 🙂 . Pe parcursul episoadelor, filmate normal, orasul e tot frumos, ai impresia ca e cine stie ce oras vestic, iar eu sunt zgarcita cu laudele din fire 😉

Lasă un răspuns

