schimbari


Azi mi-am updatat blogul cu o tema noua, numita Spring Loaded. Stiu ca e cam devreme, dar daca tot nu ninge (ceea ce imi doresc mult, iarna asta uscata devine deja plictisitoare), atunci macar sa se inverzeasca, mai bine asa decat cenusiul prezent peste tot in peisaj.

Victor Slav si Bianca Dragusanu divorteaza dupa 4 (patru) luni de casnicie tumultuoasa. Mentionez si eu aici, ce sa fac daca pe toate canalele e stirea zilei ? O fi importanta, zic, altfel nu s-ar spune, nu ? 😀

Si a mai fost o schimbare azi, de data asta in statutul lui Adrian Nastase : din om liber a devenit iar arestat, in drum spre penitenciar chiar in seara asta (acum fiind ora 19:27 la mine) . Banuiam ca asa va fi, am vorbit azi cu cei de la mine de la birou si nici macar n-am pus pariu intre noi, ca alta data – azi a fost unanimitate ca omul avea sa si-o ia iar… Stim cu totii de la cine, si acest al doilea dosar e subred rau, doar ca nimeni nu are ce sa faca. Stam si privim. Si consemnam, iata, ca sa facem comparatie la anu’, cand poate altcineva va suferi o condamnare si o confiscare a averii, mai stii ? …

UPDATE : azi e 13 ianuarie si mi-am schimbat iar tema blogului, altfel nu reuseam cu niciun chip sa-mi vad postarile rezumate, m-am chinuit si pana la urma am gasit o formula satisfacatoare. Oricum as vrea sa am textul postarii cu caractere mai mari, iar titlurile mai mici…. dar nu-mi iese 😦 . Dar nici ca mai umblu pe la setari prea curand ! … asa patesc mereu cand n-am alta treaba decat sa „innoiesc”. Pfiu ….. 😀

4 gânduri despre “schimbari

  1. Temele de wordpress nu permit modificari daca ramai pe platforma gratuita wordpress.com.
    Nu iti ramane decat sa iti alegi una care sa corespunda cat mai mult cu nevoile tale.
    Criteriile de alegere pot fi de natura estetica sau tehnica. Oricum toate sunt imperfecte, cu exceptia celor premium.

    • Eu ma bucur acum ca-s vizibila, datorita tie si comentariilor tale. Ca l-am redeschis de cateva zile si nu am avut nicio activitate pe aici, zero total. Ma gandeam ca e ceva aiurea la setari, desi totul acolo era ok. Multumesc de vizite, cum s-ar spune 🙂 .

        • Adica ma bucur datorita tie ca m-am convins ca exist 🙂 . N-a fost rau nici de una singura pe aici, dar vine o vreme cand trebuie sa te intorci spre lume, chiar virtuala fiind ea. Hainutele mele trag a primavara, nici ca le mai dau jos chiar daca vine viscolul…. adica in curand cica 😆

Lasă un răspuns

