luminile orasului


Mai reusite sau nu tocmai, facute in ultimele doua saptamani, in zile friguroase in care imi ingheta mana instantaneu pe aparat si ma grabeam sa-mi pun manusile imediat ce faceam doua-trei poze. Au mici semnificatii, in functie de ziua sau ocazia pentru care eram in acele locuri, asa ca peste un timp, cand le voi parcurge din nou aici, o sa-mi amintesc ce si cum au ele in spate. Altfel sunt doar momente din oras, pe timp de iarna, cu luminite care peste putin timp vor disparea. Si la anul vor fi altele, ca asa e mereu. Dar la vara, pe canicula, o sa ma racoresc doar privindu-le 😉

Mai putin ultima, care n-are legatura cu subiectul, ci doar mi-a aparut in cale si am imortalizat-o 🙂 .

Picture 1

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Picture 005

Image

Image

Image

Image

Image

Image

5 gânduri despre “luminile orasului

    • Eu le-am vazut mult pana sa imi vina ideea sa le si prind. Bine, noapte inseamna abia ora 17, dupa care deja e bezna. Dar lasa, ca de aproximativ o saptamana a inceput sa creasca ziua…. si chiar daca nu se vede un timp, numai gandul asta si tot face bine un pic 😉 .

Lasă un răspuns

