n-am crezut…


… ca Google face asa 🙂 , ca parca anul trecut nu avea acest frumos obicei :

ImagineMai primisem o urare inainte,

Imagine

… dar tot m-a surprins placut. Asa ca m-am entuziasmat si am facut publica informatia, ca altfel nu ma gandeam 🙂

Sa traiesc, sa fiu sanatoasa si sa-mi fie bine, zic ! 😆 😉

15 gânduri despre “n-am crezut…

  1. La mulți ani și din partea mea. Drăguț Google ăsta. Ce le știe el pe toate. Iar eu chiar credeam că voi fi prima care să te felicit.
    Să ți se îndeplinească toate dorințele și să ni le împărtășești și nouă, pe blog.

    • Da, și pe computerul de la muncă e la fel sigla, iar dacă schimb utilizatorul e cea normală…. deci pentru mine azi peste tot Google dă cu prăjituri 😆 Știu că le știe, dar până acum nu felicita, parcă. Si eu macar nu-mi pun toate datele personale, pe retele „de socializare” sau te miri unde, intr-o veselie, asa ca data nasterii e tot ce stie G despre mine.
      Mulțumesc de urări 🙂 .

  2. Mie mi se pare o surpriza frumoasa. Nu stiu de cand fac partea aceasta de conectare cu conturile, dar e intotdeauna minunat sa ai parte de surprize placute!

    Asa ca asta iti doresc si eu pentru anul care vine: sanatate si multe-multe surprize frumoase si neasteptate!

Lasă un răspuns

