un bun inceput :)


A fost cam pe repede inainte, neplanificat, chiar nesperat, cat se poate de spontan si de aceea nelasandu-ne timp de stres sau indoieli.

Acum o saptamana stiam doar ca venisera in tara si ca urma sa ne vedem, sa vorbim, sa mai povestim. Luni ma gandeam ca va fi doar o saptamana cu multe de facut, banale. Iar marti la pranz…. hop, propunerea : vrei sa ? Am zis „da” pe loc, fara o minima ezitare. Poate si pentru ca imi doream sa fac asta, mi s-a parut mereu un lucru bun si extrem de pozitiv. Asa caaaa…. ieri am botezat un copil ! O copila, de fapt🙂 .

Marti se pusese lumea in miscare deja, au fost parintii ei cooperanti si m-au ajutat cum s-a putut. Miercuri, dupa stabilirea detaliilor la biserica, s-au pus rotitele in miscare si mai tare: telefoane, comandat una-alta online sau live, pus tara la cale🙂 . Pana vineri erau toate aranjate si in buna ordine. Sambata dimineata a fost un mic episod neplacut legat de lumanarea care n-a fost dupa cum am batut palma…. dar trec peste, ca sa nu ma enervez. (Ma mai gandesc daca sa iau masuri legat de asta sau sa ignor, ca un bun crestin in post). In fine…. toate au decurs bine, ceremonia a fost in cerc restrans, fara galagie multa dar cu bucuria unui lucru infaptuit ca la carte si de mult timp dorit. Si ma simt bine, dupa toate cele. Mai ales daca ma gandesc si la ingerasul pazitor pe care fina mea l-a primit azi ca insotitor si protector, ca urmare a botezului – ca asa stiu eu ca se intampla.🙂 Si-atunci cum sa nu iti para bine ca ai fost mijlocitor la una ca asta ?

Ascultandu-i pe parintii ei cei naturali (ce de azi sunt si eu mama spirituala, uite-asa…🙂  ) as zice ca daca nu ma implicam nu s-ar mai fi realizat nimic din ce am „fabricat” noi saptamana asta ; cum insa cred, totusi, ca daca nu eram eu sigur se ivea altcineva, o sa spun doar ca pentru mine a fost un eveniment total nou si ca mi-a facut placere fiecare pas si actiune pe care le-am avut de facut . Iar acum, daca tot am spart gheata, urmatoarea data cand se va ivi o ocazie asemanatoare o sa vreau din nou😉 . Ca e placut, folositor si frumos.

Finuta mea si parintii ei pleaca maine acasa, peste mari si tari si o sa ne revedem cand o fi sa fie, probabil nu peste mult timp. Dar indiferent cat de des sau rar se va intampla asta, evenimentul de azi ne ramane tuturor ca o amintire placuta si draga. Asa ca, sa fii sanatoasa si sa-ti fie viata plina de bucurii, Percyla Andreea Niculina, fetita frumoasa, cuminte si, de azi, crestina !🙂

ImagePicture 001Picture 006Picture 010DSC00350Picture 021Picture 024

Picture 035

Picture 048

7 gânduri despre “un bun inceput :)

  1. Pingback: fină-mea :) | prin preajmă

Lasă un răspuns

