heeelp ! :(


De vreo doua zile, imediat ce-l deschid, blogul meu arata asa:

Imagine

Adica se umple de bannere, din care numai unele pot fi inchise, cele de jos, de la X-ul din coltul fiecaruia. Cel mare din stanga nu dispare si pace, iar ca sa intru in propriile mele „camarute” trebuie sa dau back tot timpul, ca sa pandesc primele secunde in care nu e bannerul cu statuia si sa pot sa ma misc…. ceea ce nu-i normal, ca oricum apare repede, incat uneori nu apuc sa misc nimic. Voi aveti problema asta, sau numai pe mine m-a gasit ? Am mai avut exact aceeasi problema acum vreo luna, doar ca atunci fie se inchideau toate, fie faceam click pe T-ul din stanga sus al bannerului antipatic si imi explica ce sa fac pentru a scapa de ei ; acum nimic nu mai functioneaza :(( . Cine ma ajuta si pe mine cu secretul dezafectarii lor ? Multumesc anticipat !  😦

UPDATE (dupa 45 minute ) Am gasit hiba : trebuie mers in Control Panel, la Add/Remove Programs si cautat SaltarSmart pe care apoi il dezinstalezi usor. E un programel care s-a infiltrat singur, nu stiu  cu ce ocazie, dar care e cooperant cand vrei sa-l inlaturi. Ura !  🙂

8 gânduri despre “heeelp ! :(

Lasă un răspuns

