doua noutati din oras


Prima, care e permanenta : a aparut o statuie pe care am vazut-o acum o luna, inainte de inceperea festivalului, din mersul masinii. Si pe care abia ieri am studiat-o de la mica distanta. E facuta la scara 1:1, pe strada George Enescu chiar la iesirea in Magheru, nu departe de Ateneu. E frumoasa, desi mi-ar fi placut mai mult daca ar fi fost facuta din marmura sau o roca alba. Dar e bine si asa, Iat-o :

Image

Image

Image

A doua, temporara :  dupa ce candva a fost rosie, acum fantana de la Universitate e dupa cum se vede mai jos 🙂

Picture 014

Picture 016

Picture 017

In ce ma priveste poate fi colorata in absolut orice culoare a curcubeului, cu exceptia portocaliului.

12 gânduri despre “doua noutati din oras

  1. Statuia ca statuia deși te-ai aștepta ca un compozitor să fie „zugrăvit” în altă ipostază. Măi, dar să colorezi apa mi se pare o chestie ce prost gust. Mai sunt prin țară și prin lume fântâni arteziene a căror apă e „colorată” cu ajutorul luminilor. Alea, da. Sunt ok. Să o colorezi chimic însă înseamnă practic atentat la puritatea ei. Sau, cel puțin, așa simt eu …

Lasă un răspuns

