aseară


Ieri seară, Sala Palatului a fost plină ochi – ce bine-mi pare ! Au avut spectacol cei patru corifei: Baniciu, Andrieș, Mircea Vintilă și Alifantis. Ocazie cu care am văzut pe scenă patru domni de calitate, spirituali, simpatici și aflati intr-o foarte buna comunicare cu publicul. Care public, bucuros de eveniment, s-a manifestat cu entuziasm pe tot parcursul concertului. Mai jos pun și eu patru piese, prima din ele fiind chiar de aseară, iar celelalte nu, ci alese de mine din vastul internet. Una și una. Perfecte toate🙂 .

5 gânduri despre “aseară

    • Nu știam, dar o să țin minte. Oricum, am pus și eu ceva la fiecare, dar mai aveam niste zeci de piese din care să aleg…. să le dea Dumnezeu sănătate.🙂

  1. Dragă Mirela,
    Mă bucur nespus de mult când găsesc și alți oameni îndrăgostiți de folk.
    Am să recunosc faprul că „Umbra” și „Pământul, deocamdată” mi-au însoțit pașii prin mulți ani ai vieții mele! Baniciu, cu al său „nebunul cu ochii închiși”, de fapt melodie a Pheonix-ului, mi-a bucurat ani de liceu. Doar pe Andrieș l-am descoperit mai târziu, dar plăcerea nu a fost mai mică!
    Cei patru corifei mi-au bucurat, acum câțiva ani urechile cu muzica lor și cu glumele de scenă făcute!
    Sunt cu adevărat niște nume celebre în muzica noastră!
    Mă bucur că ai amintit de ei pe blogul tău și mă bucur că am fost aici, să-i pot auzi.
    Mulțumesc!

    • 🙂 am selectat cu greu atunci, toti patru sunt minunati si e dificil sa spui ca o melodie e mai frumoasa decat alta. Dar am vrut doar sa-i laud si sa ma bucur public pentru ca sala era arhiplina, adica n-a uitat lumea totusi ce e aia calitate. Poate mai e o speranta de revenire la normalitate, candva….. cine stie.
      Multumesc si eu ca ai fost aici, ma bucur ca ti-au placut si te rog sa revii, esti binevenit oricand. O seara buna iti doresc🙂 .

Lasă un răspuns

