1976, toamna :)


La propriu, nu la figurat. Din cauza (sau datorita ? ) postarii cu Cat de mai devreme, ma gandeam ce faceam eu in perioada cand avea el concertul respectiv. Si e simplu, dupa cum se vede mai jos🙂 …. incepeam scoala !

Dupa exact prima zi, pentru ca de dimineata am plans de m-am rupt cand am vazut ca ma lasa mama acolo si ea pleaca acasa, la pranz a venit, m-a luat si am fost la un Foto de cartier sa imortalizam ziua. Oricum, a doua zi si inca multe altele am tot jelit la despartire, dar asta numai pana intram in clasa si devenea interesant ce se petrecea acolo🙂

Image

Pozele de mai tarziu ni le facea un nene fotograf pe care mi-l amintesc bine, semana cu John Wayne (zau), avea un aparat deosebit, de profesionist si el a venit in fiecare an, cred ca pana prin clasa a IV-a.

Eu sunt cea din extrema stanga, clasa I B, Scoala generala nr. 98, 1976

Image

Desenasem fructe, ca tot copilul acelor vremuri…. era o tema obligatorie asta. Sau poate ca si acum o fi la fel.

Image

Fara un dinte (minim) din fata, dar cu incredere in viitor :)).

Image

 Poate cineva din ceilalti care apar pe aici dau peste pozele astea, se recunosc si dau un semn…. m-as bucura, desi sansa e minima.

10 gânduri despre “1976, toamna :)

      • Nope, nu eram pe malul mării. Acolo am ajuns în ’82.
        Ce-o-ţi găsi, frate, la marea asta că zău că nu pricep… Eu ştiu că iarna când ţi-e frig te bagi la căldură. Vara, când crăpi de cald, de ce-ai alege să te coci la soare pe nisipul încins al plajei ?🙄

        • Iarna nu, dar vara aveti briza voi acolo, plus apa la discretie. Si oricum, ma gandeam la marea din vremurile alea frumoase, acum am o strangere de inima cand ajung, desi nu e vina ei😦

    • Ehe, de atunci multa vreme a trecut si multa apa a curs pe Dunare. Mai zambesc si acum, dar mai rar si nu neaparat in poze🙂. Sau invers, cand zambesc nu e nimeni pe aproape sa ma pozeze😀

  1. ce delicata erai si ce multe poze ai cu prima zi de scoala, noroc cu mama ta, eu am 3 cu prima zi (una in care sunt singura, „pusa la zid” ca infractorii, una cu clasa si una cu o colega , ne „imperechease” invatatoarea pe toti, care dupa culoarea pielii, care dupa „ce meserie au parintii” dar cel mai important dupa sex – fete cu fete, baieti cu baieti)

    • :))) welcome, fatah…. si mai vino, ca ma distrezi. Pai din prima zi eu doar pe aia singura o am, restul sunt de pe parcursul anului, ce crezi ? Hai, ca precis mai ai si tu, cine stie pe unde le stocheaza mama ta.🙂

  2. Ce bine-mi amintesc… Fetița care plângea după mama ei, zi după zi… și Doamna învățătoare care încerca să împace pe toată lumea! Ce vremuri minunate!

    • Tu chiar esti la obiect, daca tu nu-ti amintesti…. iar eu m-am desprins greu de fuste, de-aia boceam, imi amintesc si eu perfect :))
      Bine ca ai gasit antichitatile astea, eu uitasem de ele si tot asa cred ca mai sunt multe pe aici care or sa-ti placa.

Lasă un răspuns

