Luni, prin targ …


Am vrut sa postez numai primele poze, cu dorintele oamenilor…. dar apoi mi-au iesit in cale si altele si le-am prins si pe ele, ca fapt divers. Oricum, cand o sa ma uit la ele la iarna, pe vifor si ger, sigur or sa-mi placa.

La Universitate am descoperit tablele cele negre pe care si-au scris unii trecatori (prin viata ? ) niste…. deziderate 🙂 .

Image

Image

Image

Mai incolo, pe strada Lipscani, o cladire pe care n-am observat-o pana acum…. nu stiu cum . Zoom si pe ea :)…

Image

Image

                                                     Oi din lemn, langa niste floricele asisderea…

Image

ImageLidl cu ceva legat de Facebook, presupun…

Image

                                         Putin mai la deal, blocul ars in 2009, care asa a ramas…

Image

                                                                     O casa frumoasa in calea mea…

Image

    Si in final, undeva o casa in fata careia si-au plantat mesteceni….. fragili, albi si frumosi.

Image

 Si atat 🙂

5 gânduri despre “Luni, prin targ …

Lasă un răspuns

