bubble-tea


Cand am auzit de el, in Amsterdam fiind, am crezut mai intai ca e vorba de un ceai cu apa minerala, ca sa fie acidulat. Dar nu, bubble are legatura cu micile boabe de fruct care se adauga mixului de licori (la alegere) si care se sorb, printr-un pai mai gros decat cel obisnuit, odata cu sucul din pahar.

Eu am incercat varianta ceai verde + lamaie, la care am cerut boabe de mango. A fost bun, bun… si racoritor, dupa condimentele de la masa. Capacul se sigileaza, daca il vrei la pachet, asa incat e foarte comod. Si pentru ca in Romania nu l-am vazut inca, ma gandesc ca ar fi si o idee de afacere, la inceput de drum. Vara si iarna, la fel de potrivit. Si pentru toate varstele.

Image

Image

Image

Image

Image

2 gânduri despre “bubble-tea

    • Aici inca n-a aparut, intai ar incepe sa-i faca reclama la tv, ceea ce nici vorba nu e.. Ajung mai greu unele inventii aici si nu stiu de ce, ca precis va avea succes din start. La tine unul pe saptamana n-ar fi chiar asa o extravaganta, zau 🙂 .

Lasă un răspuns

