inspir adânc…


… aer curat când pot și, mai nou, fum. M-am apucat de fumat așa, un pic. De fapt doar pufăi, dar cu perspectiva de a avansa în intenție. Pentru că, nu-i așa, când te duci la Roma faci ce fac romanii, adica manânci prosciuto🙂 . Eu nu plec la Roma, ci undeva unde se fumează în mod serios, profesionist🙂 – așa că zic să mă duc un pic antrenată, să nu fie dublu-șocat organismul meu : o dată de fumul propriu-zis, a doua de … aromele adăugate😀 .  În consecință, voi fi parțial călită, cu precizarea că la întoarcere le abandonez rapid, brusc, așa cum le-am și abordat. Până atunci însă, dacă tot stau la geam cu țigara, am observat cât de frumoasă si linistita e străduța din spatele blocului (Cluj, pe numele ei). Dimineata nu prea am avut de ce s-o observ, până acum. Pace și tihnă, măcar în exterior.

Picture 098

3 gânduri despre “inspir adânc…

  1. Pingback: Punct. Și de la capăt. | prin preajma

Lasă un răspuns

