tur de forță


Am avut fix 10 zile de foc, pentru că a fost un cumul de împrejurări care m-au solicitat un pic peste limite. Mai exact, am avut-o pe mama în spital pentru un control de rutina, de fapt un super-control, incluzând consultații care nu credeam că-i vor fi făcute ; per total a fost bine totul, dar cel puțin o dată la două zile trebuia să mă duc acolo, ca la spital… deh.

In paralel,  la muncă am avut o perioadă foarte aglomerată, care nu mi-a lăsat timp de pauze mari , uneori nici de pauze mici; nici măcar ca să mănânc, in niște zile. Si capac peste toate, am fost și răcită, o zi foarte rău și a doua zi un pic mai usor , cu Nurofen în sistem în doză maximă. A fost nevoie să fac cumpărături, să plătesc facturi, etc, adică sarcinile obisnuite…. și în plus am mai și gătit ocazional, că fast-foodul nu e o soluție pe termen lung și la restaurant nu pot să mă duc nici zilnic, nici singură… iar orele de relache nu-mi erau clare mereu, ca să pot să-mi caut companie la masă. Așa că plecam de acasă de dimineață, mergeam, urcam, coboram, munceam, alergam dupa autobuz (spitalul e aproape de casa, bafta mea…. dar nu într-atat incât să mă duc pe jos pană acolo), mâncam pe apucate, reveneam acasă seara, spălam, călcam, găteam oarecum :D, udam florile, mă dușuiam și într-un final încercam să mă așez, de unde îmi era greu să mă mai mișc apoi prea curand. Zile pline, cum ar veni. Ba chiar am avut uneori senzația ca o sa pic din picioare de oboseală, deși nu neg ca mi-a și plăcut cumva agitația asta, cu probleme rezolvate pe rând și temeinic… Iar azi au revenit toate la normal, așa încât pot sa respir adânc și să trag niste concluzii :

1. Dacă îmi pun mintea și mâinile la contributie, pot să fac mâncare ca un om mare :)))… adică mai bine decat in alte vremuri, cand parcă aveam două mâini stângi și greu mi se legau acțiunile.  Cred ca pe masură ce mă …. maturizez tot mai mult (ca să nu zic altfel) , devin mai eficientă, inclusiv pe planul bucătărelii ;

2. Am „reusit” să slabesc aproximativ 2 kg in aceste 10 zile, ceea ce nu e bine pentru că de fapt aveam nevoie să pun, nu să dau jos :)… drept pentru care de mâine trec pe un regim alimentar profund nesănătos, dar desigur gustos, in paralel cu reducerea motoarelor personale la o viteză medie, nemaiavând oricum de îndeplinit „misiunile”  suplimentare de care am spus ;

3. Dacă aveam masină personală viața mea din aceste zile ar fi fost mult mai usoară, cu mai puțin timp + efort pierdute. Dar tare n-am tragere de inima pentru soferie… desi nu de sofat e vorba, ci de traficul infernal (străzi, oameni agitati, masini multe) prin care ar trebui să mă deplasez. O sa mă mai gandesc, totusi, dacă n-a sosit momentul sa fac si miscarea asta…. hm ;

4. Peste toată hărmălaia, când îmi bifam seara pe listă toate acțiunile îndeplinite și mă potoleam, constatam cu uimire si cu plăcere că încă era soare, sau măcar lumina afara. Si mi-am amintit cât de mult iubesc anotimpul ăsta frumos, când parcă ai forța să muți munții din loc și, oricât ai fi de obosit, la finalul zilei tot îți găsesti o fărâmă de energie să te uiți la un film sau să faci o plimbare scurta prin imprejurimi, la aer si răcoare… sau să stai pe net un pic 🙂 .

Așa că de-aia iubesc eu vara mult, iar zilele în care se va întuneca de la ora 4 p.m si va fi frig 😦 sunt încă departe… și oricum până atunci mai e o vacanța la mijloc, AMR 30 !…. pare mult, dar trec repede ;).

timp

P.S. Nu are legatură cu postarea mea, dar e o stire de azi care mi se pare foarte interesantă…. si o mare realizare care sper să fie urmată de altele de acelasi gen, adica să fie flotila mare ! Bravos !

4 gânduri despre “tur de forță

    • Daca aveam un sot se ocupa el de copil si imi mai lua si din treburi de pe umeri…. dezavantaj eu.
      Dar bine ca n-am avut catel in perioada asta, el mai lipsea….. saracu’ 🙂

Lasă un răspuns

