the second part


Maine incepe a doua jumatate a anului si sper sa fie un pic mai buna decat prima, care n-a fost tocmai cum vroiam si cum speram la finele lui 2012. Nu pe toate planurile, ci doar pe unele, dar esentiale.

Am fost cam „neagra” in aceste sase luni si nu cred ca e drept. Asa incat de maine o sa interzic total ca cineva, oricine, sa-mi mai manance energiile inutil, psihic sau emotional. Pentru ca daca eu sunt furata de energii, automat trebuie sa mi le recuperez de la altii, care n-au nicio vina si care totusi trebuie sa ma suporte, cu efectele secundare si adverse.  Gata cu energofagii, o sa dreg in a doua parte a anului ce am stricat pana acum, sau cel putin am dezechilibrat .

Lipsa de comunicare naste deruta, iar asta nu o face niciodata cineva caruia ii pasa;  iar „datul cu batul prin gard” nu e tocmai solutia pe care as lua-o in calcul la rezolvarea unei neintelegeri. Si invers, cine e bine-intentionat se aseaza la masa discutiilor si doreste risipirea cetii , mereu. Daca nu, nu.  In schimb, stiu ca la capitolul rabdare stau bine, iar asta, combinata cu oportunitatile reale care pot aparea, poate duce la ceva bun.

Tot ce pot sa fac e sa imi pastrez speranta si sa am inspiratia de a decide bine, ramanand in acelasi timp deschisa spre tot ce va veni. Nou si bun, asa cum inteleg eu binele pentru mine. 🙂

In plus maine iese si soarele, cam scump la vedere pana acum… si peste 6 luni revin sa spun cum  a fost in partea a doua, ca atunci oricum ne facem cu totii bilantul, iar asta al meu de prim semestru a fost doar suplimentar-nedorit.

7 gânduri despre “the second part

  1. Pingback: Punct. Și de la capăt. | prin preajma

Lasă un răspuns

