am vizitat si am aflat


M-am dus azi crezand ca maine se inchide si o ratez, dar acolo am constatat ca s-a prelungit cu inca o luna (se vede in poza modificarea perioadei), asa incat expozitia cu pricina e la dispozitia cui doreste s-o vada. Recomand vizitarea ei, daca e posibil. Poze din interior nu am, pentru ca e strict interzis si multi supraveghetori in zona… ca m-a batut un gand de rebeliune… degeaba 😀 . E separata de restul muzeului si vizitarea ei a necesitat cam 1 1/2 ore, timp in care m-am uitat atent la tot, am citit toate explicatiile de langa exponate si n-am ratat nicio plasma pe care sunt prezentate, alaturi de obiecte, filmulete animate cu functionarea si alcatuirea  organelor. Interesant.

Image

Image

Apoi m-am bucurat de Soseaua Kisseleff cea cu trafic intens si care azi era plina de mese de ping-pong si copii zglobii …

DSCN3814

DSCN3815

DSCN3810

Si la un moment dat am auzit o muzica placuta, asemanatoare cu cea produsa de casetele muzicale, dar mult amplificata si care venea dinspre masinuta asta:

DSCN3812

Proprietarul m-a vazut ca-l pozez si mi-a spus ca daca vreau mai multe detalii gasesc aici http://www.masinacuinghetata.ro/

Adica a fost o zi placuta, mai ales in prima ei jumatate.

Un gând despre “am vizitat si am aflat

  1. Pingback: ha ?! :) | prin preajma

Lasă un răspuns

