alternativa


Daca tot NU am liber luni, fiind un week-end normal, fara rost de iesire din oras adica, azi m-am dus la strand. Si l-am regasit, comparativ cu anul trecut, mult schimbat in bine : sezlonguri si umbrele noi – de fapt noi de doua ori, o data pentru ca-s ele asa si a doua oara pentru ca nu existau deloc pana acum – bazinele refacute, cu scari schimbate si apa filtrata non-stop, posturi de observatie pentru…. salvamari, ca n-am cum sa-i numesc altfel, eventual salvabazinari😀. In rest, ca si in trecut, curatenie, agenti de paza care patruleaza (poftim si rima), statia de radioficare la care auzi stiri si muzica, chioscurile cu mici, bere, suc si gogosi.

Pentru cine vrea sa pastreze distanta de agitatie e si o zona cu iarba, vizibila intr-o poza.

Si pentru ca toate trebuiau sa poarte un nume li s-a spus, simplu, strandul Dambovita – pret de intrare 20 de lei in week-end si sarbatori legale si 15 lei in restul saptamanii, ceea ce mi se pare mai mult decat decent, avand in vedere noile conditii de confort amintite.

Preferabil de vizitat undeva intre orele 8.30 – 12.30 , asa cum am facut eu azi si a fost perfect : bazinele libere, locuri la discretie si liniste. Dupa pranz incepe sa vina prea multa lume si nici soarele nu mai e asa de prietenos….. chiar deloc. Image

sezlonguri si umbrele for free, neasteptat

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Nota 10 de la mine azi, sper sa nu-i deochi…..🙂

6 gânduri despre “alternativa

Lasă un răspuns

