reclama deloc mascata


Sunt un utilizator al serviciilor UPC de ceva vreme, cam de 5 ani, de cand m-am mutat in actuala casa. Niciodata nu m-au suparat cu nimic, a fost o relatie furnizor-client foarte corecta mereu. De aproape un an am trecut la abonamentul digital, iar buna colaborare a continuat.

De cateva zile, cam de luni, s-a ivit o mare problema, in sensul ca la scurt timp dupa ce deschideam televizorul si treceam pe digital, dupa doua-trei minute se inchidea mediaboxul de capul lui si pe ecranul negru imi aparea mesaj de „lipsa semnal”. Treceam pe analog si vizionam acolo, dar nu era normal, ca abonamentul mergea la nivel de digital, adica mai diversificat, analogul fiind doar un fel de rezerva.

Dar s-o scurtez : am sunat aseara pe la ora 20 la ei, mi-au facut imediat o programare pentru aceeasi seara, intre 21-22, pe la ora 21.30 a venit persoana respectiva si mi-a spus ca au verificat la ei in server si au gasit o anomalie care necesita schimbarea dispozitivului de la mine din casa.  A incercat unu, doua, trei aparate pana cand unul s-a potrivit cu tv-ul meu, mi-a schimbat si telecomanda care mergea cam greoi, dupa parerea tehnicianului… si totul a decurs ok dupa toate manevrele. Am semnat fisa de service si i-am multumit pentru promptitudine.

Am fost incantata…. totul a fost facut profesionist, politicos, civilizat, rapid.  Adica NORMAL. Problema e ca mie, si cred ca si altora, au inceput sa mi se para iesite din comun situatiile in care problemele se rezolva repede si bine. Si nu e in regula, pentru ca asta vine de la valul de anormalitate in care ne balacim zi de zi, de la toate cele care se petrec pe dos si nefiresc in asa mare masura incat orice om, comportament, imprejurare sau fapt absolut normal a ajuns sa ne mire. Si nu e bine, deloc.

2 gânduri despre “reclama deloc mascata

Lasă un răspuns

