părerile unui istoric


Am găsit un articol mai vechi și, chiar dacă nu sunt întru totul de acord cu autorul lui, mi se pare interesant și de recitit uneori. Foarte credibil, în mare parte. Și mi-au placut și comentariile de la final, păreri împărțite așa cum e firesc de fapt. Și e și sănătos.

http://adevarul.ro/cultura/istorie/ce-facem-romAnia-lucian-boia-minciuna-mitul-fondator-romaniei-moderne-1_50f6d4e1dc344dc202414409/index.html

11 gânduri despre “părerile unui istoric

    • Eu nu mai am speranta ca in timpul vietii mele voi apuca vremuri normale.Ba chiar cred ca e loc de mai rau si zilnic ceva vine sa-mi confirme, la nivel inalt, ca asa va fi. Adica mai rau. Sanatosi sa fim, care cum putem…

  1. De fapt sti care e problema? Toata treaba nu pleaca de la acel nivel inalt,aruncand vina in stanga si in dreapta asta face parte din noi ca popor. E parerea mea. Sti ca e o vorba „ce semeni aia culegi”

Lasă un răspuns

