hmm….


Uneori am senzatia ca se organizeaza „Ziua portilor deschise” si la Spitalul nr. 9, sau la spitalele de boli nervoase, in general. Si in cazul asta e invers, dupa cum sunt si „locatarii” de acolo, adica nu se intra la ei (ca n-ar vrea nimeni asa ceva), ci ii lasa pe ei afara. Probabil doar un timp limitat, dar unii profita de moment si nu mai intra la ora fixata, ci pleaca aiurea prin lume. Ce e cel mai grav (dar si amuzant totusi) e ca cei mai multi sunt tocmai din aripa (sau corpul de cladire) al celor cu pereti capitonati si care poseda camasa de forta in garderoba🙂.

Zau ca asa mi se pare si cred ca nu ma insel prea tare. Oricum ar fi o informatie „top secret”, asa ca n-am de gand sa caut confirmari de la autoritati, mi-e suficient ce vad in jurul meu adesea.

2 gânduri despre “hmm….

    • Este mare si gardul e foarte jos, adica e un pericol constant, nu doar in ziua aia de sarbatoare de care ziceam🙂. Ei, au si ei farmecul lor, plus ca daca ii intrebi oricum iti vor spune ca ceilalti sunt in neregula… iar ei sunt „mari spirite” :)). Of.

Lasă un răspuns

