scurta hoinareala


Am plecat in cautare de … Image             si cand colo am gasit prin oras o liniste nefireasca

Image

Image               … inclusiv pe Calea Victoriei cea mereu agitata

Image

Image                Aici era o nunta🙂

Image                 …apoi am trecut pe langa biroul domnului Isarescu…

Image                  si in sfarsit am dat de o urma :

Image

Image

Image

Image                Dar nu ce credeam, ca de fapt mai pe seara urmau sa se desfasoare. Asa ca am luat                       exemplul acestor suporteri ploiesteni, foarte simpatici

Image                   … si am facut o halta pentru refreshuire langa ei

Image                   Apoi din nou stradute cu liniste si cu o lumina care cadea frumos,

Image

Image                    hop si Biserica Rusa prin peisaj… Image                            … apoi un targ de week-end cu de toate…

Image                  …de unde mi-am luat asta, care mi s-a parut ca seamana mult cu ce vazusem mai                          devreme, si anume unghiul prins in poza #4.

ImageAici se vede si cladirea Teatrului National (in dreapta pozei), bombardat si distrus in 1944 probabil din greseala, cred ca bomba viza de fapt Palatul Telefoanelor care a scapat neatins. La poza#4 de mai sus apare in schimb fatada anume facuta, a hotelului cu pricina, ca sa semene cu fosta cladire si sa pastreze aerul vremurilor de demult. Numai oamenii sunt complet diferiti, atunci erau cu mult bun simt si educatie, majoritatea. Si cu frica de Dumnezeu.                                                                                                                     Mie mi-a placut ca in aceeasi zi am facut poza cam din acelasi unghi, apoi dupa cateva ore am gasit tabloul si l-am luat.🙂

2 gânduri despre “scurta hoinareala

Lasă un răspuns

