ziua de rigoare… la Cannes de data asta


Si daca tot a fost doar in trecere, macar am prins cateva poze, in viziunea mea, ca de obicei. Adica amestecate, doar cat sa-mi ramana o idee (vaga) despre loc. Frumos, ce-i drept.

Image

DSCN1053

Image

Image

Image

Image

Image

niste amprente de palme de data asta, imi amintesc doar de ale lui Van Damme

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Palatul unde se desfasoara festivalul de film, in continuare.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Niste iahturi multe, dar eu am surprins doar cateva. Acolo e patria lor, una din ele.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Si bye-bye, nu cred ca mai ajung vrodata pe acolo pentru simplul motiv ca mai sunt multe altele de vazut, macar in treacat. Sau nu. Adica nu in treacat🙂 .

Lasă un răspuns

