inainte de a da stingerea


Afara e rupere de nori de circa jumatate de ora dar fuseseram preveniti ca va veni, asa incat nu-i bai. Pe strazi nu-i nici tipenie de om, e si ora tarzie ce-i drept, dar e clar ca nu mai ies la plimbare nici macar cateii cu stapanii lor de lesa🙂. Sau invers. Eu am vizionat pana acum un film animat, „Lucky Luke” si m-am destins, butonam telecomanda la intamplare si ma bucur ca l-am gasit. Maine va fi o zi plina pentru mine, cu treburi multe si cu drumuri, asa ca sper sa-si goleasca norii cea mai mare parte din apa in noaptea asta, iar maine sa fie mai omenosi. Ca nici chiar asa… adica strazile sunt deja spalate, aerul curatat de praf, maine vom gasi vegetatia improspatata si cerul limpezit. Astea-s aproape certitudini, iar pe langa ele poate ca lucruri bune se vor intampla, bune si neasteptate. De orice natura ar fi ele si din orice directie. Oricand, oricat, ca nu refuzam. Daca nu, va fi suficient si ca ziua de marti (care nu e si 13, na) sa decurga lin si frumos. Si sa bifam la finalul ei toate obiectivele indeplinite. Am zis !🙂

Un gând despre “inainte de a da stingerea

Lasă un răspuns

