pe scurt


„Roaba” e un loc din Herastrau unde lumea sta pe saci – pufi🙂 (ca nu stiu cum se cheama de fapt) sau direct pe iarba si citeste. Carti aduse in geanta, ca acolo e doar simbolul, desi inteleg ca la inceputuri, anul trecut adica, in roaba erau carti de luat cu imprumut cu ora. Oricum, e bine si asa, ca e un colt linistit si cititul pe iarba, la soare, prieste. Image

Fata de saptamana trecuta iarba a cam palit si e mai intepatoare, ca sa zic asa, ceea ce m-a facut sa spun in gand:  hai cu ploaia saptamana viitoare, ca deja i se cam simte lipsa ! Ca am auzit eu ca vine si o incurajam…

Image

Intr-un alt colt, niste frumosi aflati in pauza de patrulare pe alei pasteau trifoi la umbra, iar cei care ii aveau in grija nu ne-au lasat sa-i mangaiem. Rai.  :(

Image

Pe Arc din nou lume, ca iar a fost vizitabil azi. Neinteresant, l-am vazut candva, cu vreo trei ierni in urma si a doua vizita nu se mai justifica.  Astept sa-l renoveze, iar dupa cei aproximativ doi ani de santier poate ma duc sa-l revad, sa constat progresele. Deocamdata nici nu s-a inchis.

Image

Image

De la 1 Mai s-au reluat circuitele, asa ca cine doreste e asteptat la etaj. Sau jos, fireste.

Image

Cam atat, ca abia e luna mai si avem in fata aproximativ 5 (cinci ! ) luni de vara, sa tot facem / vedem / privim / savuram / traim intamplari si zile. Sanatosi sa fim, ca restul e o bagatela🙂 .

7 gânduri despre “pe scurt

  1. Pingback: de vara, de seara | prin preajmă

  2. Pe scurt – mi-i jenă, că mi-s la o aruncătură de băț de Herăstrău, dar până acum n-am auzit decât de Roaba asta… :oops;
    Plec s-o caut pe net.😉

    • O aruncătură ? Păi și eu cam tot așa, te pomenești că suntem vecine de cartier ? Sau de bloc ?! 🙂 Lasă că vorbim pe mail detalii, acușica n-am timp, dar în curând😉 Ar fi fain !

Lasă un răspuns

