urare sincera


Azi, 9 mai, de ziua UE ii doresc Uniunii sa isi curme singura suferinta cat mai curand si sa se auto-dizolve, sa faca implozie, sa dispara cumva. Cu cat mai repede, cu atat mai bine, spre folosul si linistea statelor care o compun, care au suferit destul si care urmeaza sa mai traga inca, pana cand se va intampla fericitul eveniment de care am pomenit mai sus. Pentru ca daca intentiile de inceput or fi fost bune si onorabile, in prezent e vorba doar de niste grupuri de interese (ca sa nu le numesc grupari infractionale) lipsite de scrupule, calauzite de gandul imbogatirii prin orice mijloace, cu orice sacrificii (ale altora). Si cam atat. Asa se vede de la mine cel putin.

Pana atunci insa, mai mananca romanul o sarma oferita de primar in parc, se mai baga in fata vreun politician rostind un discurs politically correct si mai da faliment vreo tara membra. Ca asa e in tenis.

Image

5 gânduri despre “urare sincera

    • Pai e tocmai bine, cat se mai chinuie asta in spasmele finale mai au timp sa plece triburile, pardon satrele, mai ales ca au sursele lor de informare si isi cauta adapost caldut dinainte. Vant in pupa le doresc, ca odata plecati nici ca se mai intorc aici, am vazut eu cat de pretentiosi si pretiosi devin🙂. Da, de acord.

  1. Pe vremea mea 9 mai era ziua victoriei in al doilea razboi mondial,dar – de cand s-au impacat taberele- nu se mai zice nimic. Si se vorbea, cu mandrie, de ziua independentei Romaniei – care, nu-i asa, nu mai exista. (Recunosc ca nu m-am uitat la TV ci doar am frunzarit ziarele de azi)

    • Si asta s-a sarbatorit azi, ba chiar si o a treia aniversare, ceva legat de aliatii din Normandia, dar nu stiu ce exact ca aia era in iunie de fapt… am auzit in treacat ceva la tv. Adica a fost zi grea.

  2. Pingback: bravo, Grecia ! | prin preajmă

Lasă un răspuns

