o carticica


Am primit-o azi de la Litera si m-am bucurat ca desi micuta ( e in format de buzunar ), macar are pagini multe si pline de jocuri care nu numai ca nu mi-au dat dureri de cap, dar parca mi le alunga pe cele pe care oricum le am🙂. O prezint aici pe scurt, insa poate ca ea exista si pe net pe undeva. Am pus cateva pagini, de la capitole si grade diferite de dificultate, doar ca sa intarat lumea si in special pe Albinuta🙂.  Scuze ca vreo doua au iesit putin neclare, dar se vede totusi ce contin.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

3 gânduri despre “o carticica

Lasă un răspuns

