primavara de azi, cu ceva nou


Copacul de la geam s-a innoit cu ghemotoace de frunzulite fragede, verde crud… eu mi-am schimbat look-ul, iar colega mea Tatiana are un lantisor  nou. Pai nu-i bine ?

Numai pe arbustul din curtea vecina, cu flori de o culoare aparte, nu l-am identificat…. inca. Stam cu ochii pe el, pesemne e ceva ornamental si nu foarte raspandit. Aflam😉

Image                  strada Labirint, dar nimic intortocheat🙂

Image              misteriosul arbust

Image            hop si eu, iar

Image

Image

Image                     Tatiana cea mereu pozitiva. Zodie Berbec, cred ca de-aia.

Image

Imageimi sufla in ceafa😀

Image

Imagepom cu cer frumos, natura vie adica

Image         Cu zoom pe el, ca deja ne macina ce-i. Nu mai bine mergem sa intrebam intr-o zi ? Ba da🙂

2 gânduri despre “primavara de azi, cu ceva nou

Lasă un răspuns

