ha ?! :)


Iacătă știre🙂

http://www.romanialibera.ro/cultura/arte-vizuale/inedit-corpuri-umane-reale-prezentate-intr-o-expozitie-la-muzeul-antipa-295348.html

Acuma ce să zic?… după primul moment de oripilare, dacă stau bine să ma gândesc cred că e ceva extrem de interesant. Totul e să te țină nervii și eventual stomacul, eu doar cu creierașul am probleme în situații de genul, adică mi-e greu să privesc. Deși asta nu va semăna cu nimic precedent, adică cu atât mai mult e cumva🙂 Hmm… de reținut și om vedea (sau nu)😀.

Cu ocazia asta mi-am amintit ceva de demult, din clasa a VII-a sau a VIII-a. In laboratorul de biologie al scolii, pe langa scheletul de rigoare plus alte materiale didactice, exista un trup uman facut din plastic si la care abdomenul se putea deschide printr-o usita decupata pe burta ca sa zic asa, care statea inchisa cu un zavorel ca cel de la cutiile de table (sau sah) – cred ca toti stiu la ce ma refer. Ei, si tare mult asteptam ziua si lectia la care urma sa ni se dezvaluie interiorul acelui corp, pe care il banuiam fascinant. Nu stiu cum s-a facut dar in ziua cu pricina, cand ora de biologie era prima, am intarziat cred ca din motive de participare la un cerc de chimie (ca defel nu chiuleam la varsta aia, chiar deloc), asa incat n-am mai intrat la ora… si am aflat apoi cat de interesant fusese si cum se bucurasera colegii mei de lectia aia. Trec peste faptul ca mi se pare, ACUM, extrem de ciudat ca nu aveai voie sa atingi sau sa studiezi obiecte de laborator decat dupa programa… adica eram la scoala, eram curioasa sa aflu si totusi nu am avut ocazia numai pentru ca am lipsit de la o anumita ora ? Foarte stranii vremuri am mai apucat…

Drept pentru care trebuie musai sa ma duc la expo din anuntul de mai sus, unde o sa pot „savura” , la o calitate net superioara manechinului din copilarie – as zice ca o sa vad full HD😉 – ceea ce am ratat atunci, in secolul trecut🙂 .

5 gânduri despre “ha ?! :)

  1. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

    • Multumesc, si eu va doresc voua sa fiti sanatosi si sa aveti parte de iubire, realizari pe toate planurile si tot ce va mai doriti ! Si sa auzim numai de bine de azi incolo, Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

