dorințe imposibile


Am fost în vizită la Zoo Băneasa în iarna asta, într-o zi pe nepusă masă, împreună cu o prietenă, si ea mare iubitoare de animale.

Image Image Image Image

Image Image

Și mi-am dat seama că de acum încolo singura activitate aducătoare de satisfacții ar fi una legată de supravegherea și ingrijirea animalelor. Consider că dupa circa 23 de ani de muncă în diverse domenii – multe legate de birou și de hârtii – ar fi momentul să fac ceva care nu doar să-mi placă foarte mult, dar să fie și diametral opus joburilor de până acum. Că ar fi vorba de un parc zoologic sau de o clinică veterinară, de un adăpost pentru animale abandonate sau un pet shop, oricare din variante mi-ar pica foarte bine. Știu că e o dorință greu (spre imposibil) de realizat, pentru că nu am nicio pregătire în domeniu și nici nu cunosc pe nimeni care m-ar credita la faza asta. Am însă o mare iubire pentru TOATE animăluțele, așa că cine știe… și dincolo de tot și de toate ar fi ideal ca acest gen de activitate să-mi permită să îmi plătesc, lună de lună, toate facturile. Asta e deja o problemă, îmi dau seama. Așa că ramân deocamdată la locul meu de muncă, serios, stabil și pentru care m-ar invidia unii, iar visele le lasăm pentru vremuri mai bune.

Dar cât de bine mi-ar fi să am, zi de zi, animale în preajma mea…. wonderful ! 😉

Lasă un răspuns

